Video Äntligen lite snö!

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
-10 KTM 690 SMC
Hallå igen :D

Började snöa igår natt så passade på att springa ut mitt i natten och filma lite :) Med 17 års erfarenhet utav Göteborg så vet jag att snön oftast blir slask mycket fort, vilket den blev redan efter bara någon timme :gråta

Iallafall här är mitt klipp! Verkar av någon skum annledning lagga på youtube i början :O Kommentera gärna vad ni tycker, försöker bli bättre på att redigera och filma så all respons är bra!

Inatt kom snön i örebro. Måste köpa pulka så jag kan ha kul med min ettochetthalvt-åriga dotter :D

Klart man vill ha snö... snö leder (förhoppningsvis) till kyla och kyla leder till isar och Isar leder till ISRääässser... :tummenupp

Skön stämning på klippet med...

Oooh, nu måste jag slänga på dubbdäcken + skidorna på hojen! :kär

Skön liten film med härlig julstämning! Men snö och vinter är verkligen inget jag längtar efter!! Hoppas vintern är snart över och man kan köra hoj igen!! :)

Fin måne hehehe
Hehe ah jävla vattendroppe xD

Skön liten film med härlig julstämning! Men snö och vinter är verkligen inget jag längtar efter!! Hoppas vintern är snart över och man kan köra hoj igen!! :)
Tack :D Klart man vill ha snö! Så man får öppna julklappar och äta lite godmat, åka skidor är inte helt fel de heller!

Oooh, nu måste jag slänga på dubbdäcken + skidorna på hojen! :kär
Häftigt! Har du skida där fram? Lägg gärna upp en bild och visa hur du gjort :D

Absolut, första skogshojen någonsin är ju inhandlad och dubbdäck ska beställas. :)
Najs funderar också på dubbdäck kanske :D Lite dyrt :/ Vad får du betala?

Klart man vill ha snö... snö leder (förhoppningsvis) till kyla och kyla leder till isar och Isar leder till ISRääässser... :tummenupp

Skön stämning på klippet med...
Håller med dig till 100 :) Tack för responsen!

man blir ju glad utav klippet...... men va fan, vill vi ha snö?
Tack! :) Klart man ska ha snö, åka skidor och äta god julmat!

Häftigt! Har du skida där fram? Lägg gärna upp en bild och visa hur du gjort :D

He he, jag skrev "skidor", alltså har jag fler än en så en skida sitter fram där hjulet ska sitta och den andra monteras där bakdäcket ska sitta. :rofl

Nä, det är en militärhoj jag har, med skidor och dubbdäck till. Skidorna monteras på sidorna i ramen, med stag och fjädrar. :)

He he, jag skrev "skidor", alltså har jag fler än en så en skida sitter fram där hjulet ska sitta och den andra monteras där bakdäcket ska sitta. :rofl

Nä, det är en militärhoj jag har, med skidor och dubbdäck till. Skidorna monteras på sidorna i ramen, med stag och fjädrar. :)
Fan vad cool den verkar vara :D Kan du inte posta en bild eller film på den?

Häftiga cyklar måste jag säga! :) Trodde vi snackade om skidor istället för ett framhjul. Cool bandvagn!

De är grymt roliga tycker jag. Ha ha, bandvagnen ja… Fy sjutton vad åksjuk jag blev, jag klev av mitt i skogen och filmade istället. På slutet är det jag som kör den tillbaka. Det är lite blandat filmat från Älvdalen, jag trivs toppen där uppe och det bästa om dagarna är ju förstås hojkörningen.

Apropå Älvdalen, den där militärhojen har sparkat av mig hälen (kicken slog tillbaka) så jag var rätt trasig i foten där uppe, därav be alla om hjälp att kicka igång hojen men köra hoj skulle jag i alla fall. Sen har den kastat av mig så jag spräckte en hjälm på isen men det är bara att hoppa upp och tragla vidare med annan hjälm på skallen. Sömnen uteblev den veckan för jag hade rätt så ont i kroppen efter flygturen…

Last edited:
Nääee fy fan dö jävla snöjävel! Snön förpestar mitt liv, mitt jobb.. ja det mesta.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT