Äntligen... Kortet tebaks!!

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Så ja!!!

2 månaders lidande är över. Man har sonat sitt brott och kan nu nöta asfalt med min lilla Mille igen... :tummenupp

För dem som inte än blitt av med kortet kan jag bara säga att det är inte att rekomendera. Varje dag utan är en horibel känsla av omyndighetsförklarande. :fakta

Nu har jag fått tebaks det och känner mig HEL igen..
Gissa om jag längtat till denna dag!! hahaha Ni behöver inte... ni vet... eller kan nog tänka er in i situationen...

Så jag hoppas att vi ses där ute och åker en sväng :tummenupp

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

:whip

Grattsi! :tummenupp

Glömm inte att du måste skicka in handligarna innan det är ok att köra.
Det missade jag en gång.
Man tror ju liksom att det bara är att kasta sig ut när spärrtiden är slut.. men icke

zykl0n skrev:
Grattsi! :tummenupp

Glömm inte att du måste skicka in handligarna innan det är ok att köra.
Det missade jag en gång.
Man tror ju liksom att det bara är att kasta sig ut när spärrtiden är slut.. men icke

så står det på det "slutligt beslut om körkort och körkortstillstånd"!

blabla... de drog in båda och spärr datum var 25/5.

sen under upplysning:

vad händer med körkortstillståndet?
När spärrtiden löpt ut blir det återkallade körkortstillståndet åter gällande t.o.m den dag det förfaller.
...

så mao, jag e safe.
Har skickat in nytt vackert kort på mig själv och får väl hem det nya k-kortet om nån dag...

:rock

Just ja de har ändrat det där sedan jag var av med kortet senast.
Bra att de gjorde det för regeln var korkad.

Håll hårt i lappen i fortsättninge!

Såe! Måste kännas ganska härligt! Kör nu inte ifrånortet på en gång.

Kom ihåg att rekordtiden mellan att ha fått och förlorat körkortet ligger på 12 minuter.
Så det kan gå fort som attan ibland. :skrämd

amullo skrev:
Såe! Måste kännas ganska härligt! Kör nu inte ifrånortet på en gång.

Kom ihåg att rekordtiden mellan att ha fått och förlorat körkortet ligger på 12 minuter.
Så det kan gå fort som attan ibland. :skrämd

jeees, klarade mig!! =) nu har det gått snart 11 h och jag har kortet kvar!!

alla ni som ær i sthlm... najs væder nu va!!! gah... :skrämd
dunder å granater sæger jag bara... lagom att man skall få tebaks kortet nu nær det ska vara ovæder ett tag!

blir inte klok på han dær uppe :whip

det finns inget bättre än sex :fakta

skulle väl vara att ha gudomliga tvins i sänghalmen :crash

har ni tänkt på att det är egentligen farligt av staten att dra in körkort. om man blir av med lappen i säg 5månader så kommer man ut som en 5månader mindre erfaren förare vilket är till en fara för oss andra trafikanter.
Finns det ingen vi kan stämma för att orsaka en sådan onödig hotbild i vår trafiksäkerhet? :D
Jag menar i slutändan leder mindre erfarenhet till fler olyckor, vilket i sin tur leder till högre premier, vilket i sin tur påverkar mc-försäljningen, vilket i sin tur påverkar BNP, vilket i sin tur bidrar till minskade bistånd till tredje världen, vilket i sin tur leder till ojämnfördelning av världsekonomin, vilket i sin tur leder till att terrorist fraktioner uppstår, som i sin tur hotar staten, som i sin tur tar ut mer skatter för att ha råd att skydda medborgarna, som i sin tur skattefuskar ännu mer, som i sin tur...... :D

(jag har för mycket fritid på jobbet)

Fenix skrev:
har ni tänkt på att det är egentligen farligt av staten att dra in körkort. om man blir av med lappen i säg 5månader så kommer man ut som en 5månader mindre erfaren förare vilket är till en fara för oss andra trafikanter.
Finns det ingen vi kan stämma för att orsaka en sådan onödig hotbild i vår trafiksäkerhet? :D
Jag menar i slutändan leder mindre erfarenhet till fler olyckor, vilket i sin tur leder till högre premier, vilket i sin tur påverkar mc-försäljningen, vilket i sin tur påverkar BNP, vilket i sin tur bidrar till minskade bistånd till tredje världen, vilket i sin tur leder till ojämnfördelning av världsekonomin, vilket i sin tur leder till att terrorist fraktioner uppstår, som i sin tur hotar staten, som i sin tur tar ut mer skatter för att ha råd att skydda medborgarna, som i sin tur skattefuskar ännu mer, som i sin tur...... :D

(jag har för mycket fritid på jobbet)

Hmm.. tänkte inte på det. :D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back