Äntligen kort

Dogge26

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
R6 streetfigther.Husqvarna 610sm*såld* -06,Gsxr 1000 -08,R6 -06 Race kittad*såld*,Ktm 660 *Stulen* -06,R6 -99*såld*
Då har man lyckats idag då efter andra försöket.....samt många polare och vägvärket emot sig att det skulle vara omöjligt att köra upp på min R1.....men det gick ändå synd att sesongen nästan är slut bara men men bara att njuta av de dagar som är kvar

Dogge26 skrev:
2399849 Då har man lyckats idag då efter andra försöket.....samt många polare och vägvärket emot sig att det skulle vara omöjligt att köra upp på min R1.....men det gick ändå synd att sesongen nästan är slut bara men men bara att njuta av de dagar som är kvar
åh grattis!:tummenupp

grattis. säsongen e inte över än.
jag körde ända in i november förra året:tummenupp

jo det är sant... ska åka på mc träff 30/8 i karlsborg (kolmilan) ganska shysst hoj träff

Dogge26 skrev:
2399849 Då har man lyckats idag då efter andra försöket.....samt många polare och vägvärket emot sig att det skulle vara omöjligt att köra upp på min R1.....men det gick ändå synd att sesongen nästan är slut bara men men bara att njuta av de dagar som är kvar

Grattulerar skön känsla

Grattis dogge! synd att jag inte kan säga att jag också lyckades :/ du får väl köra lite för mej oxå;) :P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman