Äntligen kommer våren!

Dvs dom som håller på med t ex Geggmoppar lekte en hel del med sin egen avföring? Vidrigt Jerry, vidrigt...

Jag tror du skulle bli som barn på nytt om du fick styra ut i ett gediget geggdike med full bott på rullen. :D (Precis som alla andra vi som prova't).

Du

Vågar

Aldrig

Jag tror du skulle bli som barn på nytt om du fick styra ut i ett gediget geggdike med full bott på rullen. :D (Precis som alla andra vi som prova't).

Du

Vågar

Aldrig

Jag

Har

Ingen

Geggmoppe

Att

Göra

Det

På.

Nu spammar vi sönder tråden, men det gör inget eftersom att jag startade den: Jag har kommit på vad jag skulle vilja ha en Geggmoppe till http://450gp.com/EN/index.html. Vore coolt!

jag känner mig träffad

men du är ju som du är :fyllisar

Jepp, den ska få en till säsongens början. Men den kommer oxå att utrustas med div kraschskydd så tanken är att den ska "användas". En hoj kan vara repig, men inte skitig.

Alright! Håller med om att en hoj kan vara repig, men inte för skitig. det är ju så lätt att bara spola av hojen efter man har grundligt rengjort den :tummenupp

Jag har kommit på vad jag skulle vilja ha en Geggmoppe till http://450gp.com/EN/index.html. Vore coolt!

Jag skulle vilja ha KTM SX-F505a motorn i den där :kär

Last edited:
Lääänge mannen lääääänge till:(

Idag!! Känns det som våren är på G, snöglopp och blåser o yr, och 12 minus när jag kollade ut inom en timme sedan! Not! Fotbollsnördarna är oroliga över fotbolls allsvenskpremiären, jag skrattade lite gott åt det vid middagsbordet igår, då frugan påminde mig om att det även tar längre tid innan jag kan köra riktig hoj med..tänkte inte på det:D 5 veckor kvar innan krokusen skall blomma, jag tror på vår innan mars är slut, 25 mars har man kunnat köra hoj i många år, det är på väg, plusgrader i Tyskland, det skall bara komma hit för eller senare så..:tummenupp

Last edited:
Jag lessnade på snöhelvetet imorse när termometern stod på -34 grader. Så nu är en weekend i Rom bokad så att man kan få lite värme.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT