Äntligen kom hon.. min Shoeihjälm :)

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Efter snurrat runt på posten och de inte kunde hitta paketet så började en tår falla men till slut 1 km därifrån skrek hjälmen på mig och vi kunde finna varann :)

Tog en lite mindre modell än den jag hade innan, så jag vart lite rädd att den inte skulle passa, men det gjorde den.

Vad tycks ?

Det är en Shoei X-Spirit finns i Sverige för 7.390 kr men då bara i blått el rött.
Själv pröjsade jag med frakt 4.500 SEK :tummenupp

Jag är riktigt nöjd med hjälmen, väntar bara att få kunna ut o köra med den, sålde min andra X-Spirit av ngn anledning jag inte vet... men nu är jag glad igen.

Bifogat

• page7-1004-full.jpg
    page7-1004-full.jpg
    50.7 KB · Visningar: 114
  • page7-1006-full.jpg
    page7-1006-full.jpg
    32.3 KB · Visningar: 91
  • page7-1008-full.jpg
    page7-1008-full.jpg
    55.9 KB · Visningar: 168
  • page7-1009-full.jpg
    page7-1009-full.jpg
    43.5 KB · Visningar: 104
Last edited:
Farsan har en kompis som har en MC-Firma i Tyskland, han fixade hem den.

Den är gjord 06-12-05

Robin Hood skrev:
2667257 snygg har du kollat vem som har satt i hopp hjälmen en dekal under tyget namn och årtal ?? en kul grej bara :tummenupp

vart i tyskland köpte du den då lägg upp en länk :va

//Robin

vart under tyget ser man de?!

Eureka skrev:
2667198 Efter snurrat runt på posten och de inte kunde hitta paketet så började en tår falla men till slut 1 km därifrån skrek hjälmen på mig och vi kunde finna varann :)

Tog en lite mindre modell än den jag hade innan, så jag vart lite rädd att den inte skulle passa, men det gjorde den.

Vad tycks ?

Det är en Shoei X-Spirit finns i Sverige för 7.390 kr men då bara i blått el rött.

Jag är riktigt nöjd med hjälmen, väntar bara att få kunna ut o köra med den, sålde min andra X-Spirit av ngn anledning jag inte vet... men nu är jag glad igen.

Hade du inte din hoj på annons för ett tag sen ?

Eureka skrev:
2667198 Efter snurrat runt på posten och de inte kunde hitta paketet så började en tår falla men till slut 1 km därifrån skrek hjälmen på mig och vi kunde finna varann :)

Vad tycks ?

Grymt fin! Sköt om den ordentligt nu bara.:)
Ett tips är att du vaxar den med Sonax flytande hårdvax så har du en ruskigt skinande hjälm som blir lättare att hålla ren från flugmos i sommar!

Back