Äntligen jul

God Jul och Gott Nytt :yoparty
 
Ho, ho, ho...

God Jul och (snart) Gott Nytt År!
 
Undrar just vad tomten kommer med i år... :tungan

God jul och gott nytt år på er!
 
Ja god jul på er alla härliga personer!
Snart är det ett nytt år med massa möjligheter!
Peace out
 
2408513980100741256S600x600Q85.jpg


God Jul och gott nytt år önskar Märsöborna!
Björn, Anneli, Maya, Jessi, och Tasso
 
God Hjul på er Mc-folk! Jag ser julen som en mittpunkt på vintern o därför går det utför mot sommaren :yoparty :banana
 
God jul allihopa!!


Nu är det bara 24 veckor kvar till Gotland! :3freak
(ja, jag vet att det bara är 23 veckor för vissa men den som spar han har!)
 
Nu är det bara 24 veckor kvar till Gotland! :3freak
(ja, jag vet att det bara är 23 veckor för vissa men den som spar han har!)

Det är väl lite mindre än 30?? Kallis, untz untz untz!! :tuttar

(Fast lelle-träffen e inte dum den heller) ;)

GOD JUL!!
 
God Jul på er alla !!
Hoppas att ni har varit snälla så tomten kommer till er... :)

Nu är det bara 24 veckor kvar till Gotland! :3freak
(ja, jag vet att det bara är 23 veckor för vissa men den som spar han har!)
Klicka på denna så känns det "inte" bättre... :näsblod
AAAAABSTINENS !!! :huvet



Jag ser Tellans hoj, men han var väl inte där... ;)
Ett JätteMegaTack till just Tellan som lånade ut sin Mille till mig !! :banana :krama
 
Last edited:
God Jul på er alla :tomten :tomten :tomten
Hoppas att ni varit snälla så tomten kommer och hälsar på...
 

Bifogat

  • IMG_6856_web2.jpg
    IMG_6856_web2.jpg
    96.6 KB · Visningar: 41
Tänkte starta en tråd men jag var som vanligt inte först!
God jul på er alla önskas ifrån maria o martin o kattkräkena.
Ifall ni inte ser till mig något mer så beror det nog på att vi kommer att utveckla el allergi efter alla inköp åt oss själva!
Nu har vi riktig hemma bio o kan surfa trådlöst med stationära datan:confused:
Lite som i telia reklamen:D
Kortet på katterna e ifrån igår när vi skulle ha putt tävling.
Inte så juligt kort men det var lite svårt o fånga hela vardags rummet.
Som en tröst så e jag iaf bra på o spela golf detta med mc kommer numera i andra hand dessvärre.
Ja nåja GOD (H)jul på er i alla.

Edit gick ej att ladda upp kort:huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top