ÄNTLIGEN idag kom den: tidningen SPORTHOJ

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
idag så damp den ner i lådan, nu har man nått att göra hela eftermiddagen:banana nån mer som har fått den:tungan

Posten kommer först om en halvtimma här ungefär, då räknar jag med att den är med. Var & handlade igår & gillade inte alls att den fanns att köpa i affären innan jag som förbeställt fått den.:mad:

Ni som tar er till falkenberg i helgen på tävling kan kanske få ett X av tidningen Sporthojen av mig i mitt tält. Har tyvärr bara några stycken, då alla tog slut av den extraupplaga som trycktes.

Jag är med!! :) Lite iaf.

Ni som tar er till falkenberg i helgen på tävling kan kanske få ett X av tidningen Sporthojen av mig i mitt tält. Har tyvärr bara några stycken, då alla tog slut av den extraupplaga som trycktes.

Jag är med!! :) Lite iaf.

det var la så dags att säga det nu när jag redan beställt ett ex:mad: vi syns å hörs på söndag

Hämtade min förut när jag skulle med morsan å handla. Lite fel bildtext på vissa ställen, ett exempel är när dom visar fronten på en zx-10r så står det så här:

"den motoGp liknande instrumenteringen har många funktioner" och på bilden bredvid till vänster
"Ljuddämparna är snyggt uppdragna under bakkutsen." Ljudämparna på zx-10r:en är ju inte uppdragna.

Men annars skit bra tidning

dvd:n va ju under all kritik.. enligt mig riktig skit... :(
30 timmar dvd film spela dom in och testarna va riktigt urusla...
usch säger ja bara... hemskt missnöjd..
hoppas tidningen är bättre.. annars va de första å sista tidningen ja köpte!

hade nog lite för höga förväntningar på dvd:n jag me men jag ger sporthojen godkänt:)

Är det bara jag som är lite snurrig eller är det mesta bara en sammanställning av gammalt material :va .

/D.

Har bara läst min lite snabbt men den skulle kommit i mars/april nu vill man inte läsa om 2008 års modeller nu går jag bara å väntar på mer bilder/tester av -09orna. Annars en kul tidning.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti