Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska de första 100 milen avverkas, vilket brukar gå ganska fort... så man kan slänga på Acrapovic helsystem som bara ligger å väntar![]()
Nu ska de första 100 milen avverkas, vilket brukar gå ganska fort... så man kan slänga på Acrapovic helsystem som bara ligger å väntar![]()
Jasså...så det blir helsystem. Jag har inte bestämt mig ännu, antingen slip-on eller helsystem.
Vore fint om du kunde kolla om den äldre typen av nummerplatta passar på den nya framskärmen. Jag tänker alltså på de två piggarna som fanns förut, finns de kvar??
Jag tänkte lite såhär.... Bara burkarna till 640 sm -05 som jag hade förrut gick lös på ca 7000kr, så ca 12000 för ett helsystem är inte såååå farligt. Inte gratis men förstå vilket smile man kommer sitta med i hjälmen![]()
Ska även byta lite plast mot svart dito.... kosta inte så farligt å om olyckan är framme har man utbyte. Plus att de är rätt hett me en svart SMC, iaf i mitt huvud men de visar sig snart....
Det lilla jag har vågat köra nu innan skylten kommer talar för ett helvetiskt nöje i sommar![]()
Jepp, äldre typen fäste man ju genom att sätta de två piggarna på skärmen på plats i ljuset/nummerplattan och med två gummistroppar eller en skruv i kronan.Avgassystem hit och dit...
Mellan skärmen å lykthuset eller?
He he, jag får väl överlägga med mig själv några ggr till innan jag bestämmer mig
Tänkte också byta till svart plast, såg att det fanns att beställa av KTM, du vet inte vad det kostar eller? Har inte kollat priset ännu.
Fi fan, låtar lovandeVill ha min nu med!
Jepp, äldre typen fäste man ju genom att sätta de två piggarna på skärmen på plats i ljuset/nummerplattan och med två gummistroppar eller en skruv i kronan.
Inte så farligt dyrt.... Ca 2000 för hela rubbet, all orange mot svart.
Överlägg detta... Polarn som kör 950 SM skulle få lägga ut ca 10000kr mer för ett helsystemDå måste man ju nästan bara för den sakens skull skaffa det, å tänk, de kunde va 10000 dyrare
Ska snart förbi garaget, kan ta ngn bild så får du se, inte riktigt säker på hur du menar? Det finns ju 2 "styr" piggar om de nu är dom du syftar på...
men lite bilder borde lösa det va?
ca 12000 för ett helsystem är inte såååå farligt.
Var köper du helsystem för 12k? Ragge på Lelles sa 14400 till mig tyckte det lät duuurt! Men 12 är bra mycket bättre..![]()
Grattis till en jälit nice hoj!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti