Mr_White
Medlem
För alla er som vill vara lagliga och köpa Mp3 låtar billigt finns denna länk!
Tankade ner U2 nya album för under 10 SEK
http://www.mp3search.ru/
Tankade ner U2 nya album för under 10 SEK
http://www.mp3search.ru/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju bättre att vara laglig....Maxxi skrev:Varför inte tanka gratis genom DC
Jepp, det stod något om det, går enligt någon rysk lag..KawaChris skrev:Du är säker på att du inte bara har betalat 10:- till ryska gangsters?
Mr_White skrev:Jepp, det stod något om det, går enligt någon rysk lag..

Måste ju vara billigt för att ryssarna ska ha råd. Jag har ingen aning om riktigt vad de ryska lönenivåerna ligger på. Men jag skulle kunna tänka mig att 10kr kan vara en ganska hyfsad timlön, kanske jämförbart med en svenska timlön på ca 200kr.KawaChris skrev:Du är säker på att du inte bara har betalat 10:- till ryska gangsters?
Esquire skrev:Måste ju vara billigt för att ryssarna ska ha råd. Jag har ingen aning om riktigt vad de ryska lönenivåerna ligger på. Men jag skulle kunna tänka mig att 10kr kan vara en ganska hyfsad timlön, kanske jämförbart med en svenska timlön på ca 200kr.
Och man skulle då även vara tvungen att se till att endast ryssar får köpa skivor i ryska skivaffärer och nätbutiker?korvgubbe skrev:Jo, men tror du skivbolagen är så dumma att de tillåter att ryssarna säljer plattorna till en tiondel av priset på nätet där hela värden kan ladda hem dem?.. Isåfall skulle det ju vara tvugna att garantera att endast ryssar laddar därifrån..
Esquire skrev:Och man skulle då även vara tvungen att se till att endast ryssar får köpa skivor i ryska skivaffärer och nätbutiker?
rookie skrev:How to pay?
· PayPal and MoneyBookers;
Nån som e sugen på att ge sitt kreditkortsnummer till ett ryskt "mp3-bolag"...???![]()
![]()
Nja, inte helt rätt. Jag var och konsultade lite på Inprodicon som står bakom svenska köp-musik-sajter som poplife.se, Åhlens o.s.v och där var vi tvugna att hindra utländska besökare från köp efter krav från skivbolagen (skivbolagen är grymt konservativa och har en märklig affärsmodell som hindrar t.ex svenska Sony från att tjäna pengar på skivförsäljning till en finne, då skall finska Sony få pengarna o.s.v).korvgubbe skrev:...nätförsäljning av digitala kopior är ju omöjlig att komma åt eftersom nätet inte är byggt på samma sätt. Du kan ju inte avgöra på något enkelt sätt var beställaren sitter och laddar hem sin kopia..
sgtpepper skrev:Nja, inte helt rätt. Jag var och konsultade lite på Inprodicon som står bakom svenska köp-musik-sajter som poplife.se, Åhlens o.s.v och där var vi tvugna att hindra utländska besökare från köp efter krav från skivbolagen (skivbolagen är grymt konservativa och har en märklig affärsmodell som hindrar t.ex svenska Sony från att tjäna pengar på skivförsäljning till en finne, då skall finska Sony få pengarna o.s.v).
Genom att använda publika listor som mappar IP-adresser till land så kan man göra en ganska god estimering av vilket land besökaren kommer ifrån. Självklart kan de bli fel och självklart kan användaren komma runt skyddet genom att t.ex använda sig av en svensk proxy-server, men det är inget som gemene man orkar/kan göra och det duger för skivbolagen.
Therudeboy skrev:Du köper ju album på cdon.com för 10kr med, går ju massa reklam om det där nu.
Therudeboy skrev:Du köper ju album på cdon.com för 10kr med, går ju massa reklam om det där nu.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |