Äntligen: gå med i Blackwater DU med!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
hur enkelt som helst tack vare In-Ter-Net, så kan just DU käre sh-broder, sign up och bli en del av BLACKWATER.

du får åka omkring i fräsiga humvee's och panga som du vill.
du får åka helikopter och panga som du vill.
du får stå bakom en mur och panga som du vill.
du får vara hemma hos totalt okända människor och panga som du vill.

jaa ni hajjar; panga som du vill (och nästan när du vill, huurrraaaa)

enda kravet är 1. att du ska vara ärlig och 2. aldrig glömma att tidrapportera.

utöver det är det fritt fram att välja favvo-bössan:

https://secure.blackwaterusa.com/

p.s idag har BLACKWATER bytt till det mer kina-vänliga Xe Services LLC, men låt dig inte skrämmas av det kommunistklingande namnet; syftet är fortfarande att sprida 'the usa way of life'. good huntin' folks!

Hehe, dom har man inte hört lite skit om. Men även om dom är sämsta PMC i världen så har dom väl fortfarande lite kontroller och krav på vilka som får gå med och panga!? (till skillnad från usa's regerings kontroll av vilka av sina medborgare som får äga nästan valfri sort och mängd vapen hehe)

Ok, jag skriver Word of mouth Bettskena i formuläret, då blir jag antagen direkt och inget krångel va?

Hehe, dom har man inte hört lite skit om. Men även om dom är sämsta PMC i världen så har dom väl fortfarande lite kontroller och krav på vilka som får gå med och panga!? (till skillnad från usa's regerings kontroll av vilka av sina medborgare som får äga nästan valfri sort och mängd vapen hehe)

men var inte så tråkig svenne nu och analysera - just do it!

Ok, jag skriver Word of mouth Bettskena i formuläret, då blir jag antagen direkt och inget krångel va?

OM du skriver det, får du dessutom en m16, laddad och klar. sign up soldier!

Last edited:
Tror knappast att dom har nån brist på amerikanska medborgare med rätt utbildning som vill åka till Irak och skjuta muslimer.....

Nja jag menade militär utbildning, att ha gjort lumpen i sverige kommer du inte långt med.

Tror "utan utbildning i övrigt" hjälper om man skall finna sig tillrätta i Blackwaters organisation.

I övrigt så har man väl vid praktiska tester i fält funnit att svenska beväringar står sig väldigt väl då de jämförs med amerikanska soldater (iofs före alla nerdragningar). Urvalet är något bättre, US Army består till stor del av det absoluta bottenskrapet som inte har några andra vettiga vägar framåt i livet... och större delen av resten skiter i det militära, de skall bara göra sin tid och få fribiljett till en utbildning som de annars inte hade möjlighet att skaffa sig.

Soldatfärdigheterna blir därefter.

Det är också kul att läsa instruktionsböckerna de skriver för brittiska soldater. Ibland skriver de som om de vände sig till åttaåringar... :)

Men du har antagligen rätt. Förmodligen gör de sitt urval på meriter snarare än kompetens.

Blackwater är skandal. Privatarméer som inte reprensenterar nationer minskar ansvaret för agerande i krigssituationer. Internationella konventinella regler och riktlinjer ställs lätt åt sidan.

Tror "utan utbildning i övrigt" hjälper om man skall finna sig tillrätta i Blackwaters organisation.

I övrigt så har man väl vid praktiska tester i fält funnit att svenska beväringar står sig väldigt väl då de jämförs med amerikanska soldater (iofs före alla nerdragningar). Urvalet är något bättre, US Army består till stor del av det absoluta bottenskrapet som inte har några andra vettiga vägar framåt i livet... och större delen av resten skiter i det militära, de skall bara göra sin tid och få fribiljett till en utbildning som de annars inte hade möjlighet att skaffa sig.

Soldatfärdigheterna blir därefter.

Det är också kul att läsa instruktionsböckerna de skriver för brittiska soldater. Ibland skriver de som om de vände sig till åttaåringar... :)

Men du har antagligen rätt. Förmodligen gör de sitt urval på meriter snarare än kompetens.

För att få en välbetald tjänst kräver dom 3-6 års tjänstgöring i amerikanska specialstyrkor, dessutom har jag inte hittat nån tjänst på deras hemsida utan kravet -amerikansk medborgare.

Jag har inga planer på att söka jobb hos dom om det nu låter så men jag va inne och läste en del på deras hemsida när dom var under medias lupp för ett tag sen.

men var inte så tråkig svenne nu och analysera - just do it!

OM du skriver det, får du dessutom en m16, laddad och klar. sign up soldier!

Du, inte en chans att någon svenne på sh platsar...man kan inte tillsätta en utredning när man måste använda avtryckaren...lite snabbare än så måste man agera.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg