Äntligen! Fitta på burk..

Har hört att du brukar springa omkring precis sådär och sniffa som snubben i klippet, fast då på alla hojar som står utanför Rosenhill en varm sommardag... :näsblod

Har hört att du brukar springa omkring precis sådär och sniffa som snubben i klippet, fast då på alla hojar som står utanför Rosenhill en varm sommardag... :näsblod
Rövsvettigt skinnställ... Lövley... :zpy

Men, hur kommer man på grejen? "Nu ska jag göra mutta på burk!" Det måste vara en mycket ensam människa som ligger bakom det hela. Personen i fråga vågar väl inte skriva det i klartext, men jag tror att han tog fram det här som ett sätt att göra hans realdoll lite mera naturtrogen.

Fast den här produkten ger ju vissa möjligheter till att jävlas med folk man inte kommer överens med.

Smart affärsidé säger jag... Finns många ensamna personer där ute som behöver få känna doften emellanåt! :-)

:petanäsanmellannioåtre

sign0154.gif

Finns det nån garanti att det är doften från tjejens vulva i reklamen som man får?... Så man inte får doften från nån fet tants drypande...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard