Äntligen första testrundan

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
Så där jag vilken strålande dag det har varit schysst väder varmt om man höll sig i solen. Testade aprilian för första gången. Fan va snabbstyrd den var ok man jämför med gsxr:en jag hade innan.
Här är lite bilder (tycker det ser rätt coolt ut med all snön runtomkring.
 

Bifogat

  • första turen.JPG
    första turen.JPG
    60.5 KB · Visningar: 90
  • första turen1.JPG
    första turen1.JPG
    68 KB · Visningar: 69
  • första turen2.JPG
    första turen2.JPG
    49 KB · Visningar: 53
  • första turen3.JPG
    första turen3.JPG
    86.9 KB · Visningar: 58
det blev lite motard åkning me :D
 

Bifogat

  • första turen motard.JPG
    första turen motard.JPG
    129.4 KB · Visningar: 72
  • motard 1.JPG
    motard 1.JPG
    59.5 KB · Visningar: 47
Ajabaja! Får inte köra på allmän väg utan ljus, blinkers, registrering etc.

Allvarligt talat har jag sett framför mig hur jag testar min TZ250 här på vägen mellan Danderyd och Sollentuna ljumma vårkvällar när kvällssolen håller på att försvinna i horisonten. Hur ska man annars veta om man har fått till bestyckningen? :D
 
Ja man måste ju få starta den och rulla den lite på några av växlarna iallafall. Synd att det är så jävla mycket sand på vägen bara
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top