Äntligen föl!

TheDude skrev:
Då kan ers höghet få se en liten bild från i höstas när jag och Linda var och red western :7peta
QUOTE]

Dra mig baklänges!! Jag visste det var något på tok med Bladen, det är ju en havremoppe i kamoflage :pannkyss :D :D

TheDude skrev:
Då kan ers höghet få se en liten bild från i höstas när jag och Linda var och red western :7peta

Gula Faran: Jag har ridit islänning, provat på lite western hos Steve och ridit Clydesdale i Kullaberg. Jag och Linda (TheFaculty_Girl) ska skaffa egen pålle så småningom, men tills dess får det bli lite turridningar av olika slag :)

Provat på lite olika varianter, härligt :banana
Då blir det andra hästkrafter snart :tummenupp det är hur mysigt som helst!!

Fick just en idé....kanske skulle samordnat en turridning för Radical Riders??? hur många hade "vågat" hänga med på det ???????????? hästkrafter som hästkrafter :hihi

Gula faran skrev:
Fick just en idé....kanske skulle samordnat en turridning för Radical Riders??? hur många hade "vågat" hänga med på det ???????????? hästkrafter som hästkrafter :hihi

*hoppar upp och ner* I wanna, I wanna!!! Var en hästtjej i yngre dagar, och jag har funderat på att börja igen. Just tell me when and where!

namnförslag: Rossi, Radical Danger (=fara), Radical Lito. Hi hi, jag vet att jag är urusel på sånt här.. Men kul var det :tungan

Tweetie skrev:
*hoppar upp och ner* I wanna, I wanna!!! Var en hästtjej i yngre dagar, och jag har funderat på att börja igen. Just tell me when and where!

namnförslag: Rossi, Radical Danger (=fara), Radical Lito. Hi hi, jag vet att jag är urusel på sånt här.. Men kul var det :tungan

Rossi ligger bra till :tummenupp

Kanon, en intresserad :) Fast undrar om så många grabbar :va "vågar" :hihi :hihi fast lika kul om vi bara blir Radical girls :banana

jag ska genast undersöka saken!!!!

TheDude skrev:

Gula Faran: Jag har ridit islänning, provat på lite western hos Steve och ridit Clydesdale i Kullaberg. Jag och Linda (TheFaculty_Girl) ska skaffa egen pålle så småningom, men tills dess får det bli lite turridningar av olika slag :)
Ha ha ha, efter att ha sett den bilden så får det bli SIR Nilsson i fortsättningen ha ha ha... Cherrio mate :rofl

Gula faran skrev:
Härligt :tummenupp Ska leta upp ett bra turridningsställe!! de har lånepållar :banana snälla sådana oxå om man inte ridit så mkt!!! :hihi

Humm Vad kan ett sånt här event heta " Tockeridning " :rofl Och måste man ha passagerare för att få vara med ? :tuttar

Gula faran skrev:
Rossi ligger bra till :tummenupp

Kanon, en intresserad :) Fast undrar om så många grabbar :va "vågar" :hihi :hihi fast lika kul om vi bara blir Radical girls :banana

jag ska genast undersöka saken!!!!

Rossi är fint, men det finns dock redan en Robin Z avkomma som heter Rossi...såld som avelssto till Tyskland förvisso.... :)

Jag vill också vara med på Radical Riding :banana

2fast4hjo skrev:
Åhh, fölungar är så söta :)

Kom ihåg när den här stora saken var det, det var bara ett par långa ben.

:tummenupp

Namn är svårt, hm Radical buse :confused:

(Hästen fick namnet Jonatan efter Bröderna Lejonhjärta)

Fin häst med fint namn :tummenupp

2fast4hjo skrev:
Skorpan hade varit lite mesigt :D

Tack :), det är jag på kortet, det var en modig fotograf
Han mäter 177 cm till manken, 11 cm högre än mig. :rofl

Ang "Sir", hade faktiskt en häst i stallet som hette Sir Bellman

(Hoppas det var okej att jag skrev i eran tråd)

Oj, en rejäl kuse då!! Japp, helmodig fotograf verkligen :banana
Alla välkomna i alla trådar :tummenupp

Lillbebis tillfälligt döpt till Texas :yoparty

Han lyckades hamna i badkaret i hagen idag pga klumpig mamma!!! :fatta! inte den mest piffiga upplevelsen för att var ute första gången i sitt liv!!!!
det som inte dödar härdar...eller vad säger man :3freak

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...