Paraplyflicka
Ny medlem
Idag har jag tagit ett riktigt beslut
.... Bytt in min Yamaha Fazer 1000 till en KTM 690 supermotard. Ska hämta den imorgon.
Drygt vänta ett helt dygn... men det kan vara värt det
Drygt vänta ett helt dygn... men det kan vara värt det




