Vad sägs om denna? TM SMX 660... Äntligen en stor hoj från ett annat märke än Husa, KTM och Husky. And what a bike it is...
Tom så att jag får lite köpsug och det är inte så ofta, sen jag fick min hoj.
Chassit verkar fantastiskt (Öhlinare) och den ser djävligt lätt ut OCH pipan är rena drömmen.
Inte mycket info på TM´s sida om prestanda och vikt bara, synd.
Mitt tips är dock att denna hoj hamnar under 110kg 0riginal.
Kolla deras hemsida http://www.mototm.com/tmr/hpmoto.html
Några intressanta iaktagelser är att Öhlinaren fram visst var option och att deras modellprogram för Supermotard är djävligt fett i år samt att de verkar bygga djävligt seriöst. Kolla borrning och slag på de olika modellerna bara. Skiljer sig vad gäller båda genomgående vilket visar på ganska seriös utveckling av motorer. Annars är det vanligt att man av kostnadsskäl använder samma vev eller samma borrning i flera modeller vilket kan funka, ex Husaberg, men huvudanledningen är alltid produktions anledningar.
De har en modell som heter Black Dream med gutna hjul och enkelsving, djävligt fet för den som håller sig på asfalt.
Tror att TM med detta modellprogram är ganska stora inom 3 år.
Priset är satt till iaf överkomliga 9995 Euro för 660 racern.
Daniel...
www.supermotard-racing.com (Updates)
Tom så att jag får lite köpsug och det är inte så ofta, sen jag fick min hoj.
Chassit verkar fantastiskt (Öhlinare) och den ser djävligt lätt ut OCH pipan är rena drömmen.
Inte mycket info på TM´s sida om prestanda och vikt bara, synd.
Mitt tips är dock att denna hoj hamnar under 110kg 0riginal.
Kolla deras hemsida http://www.mototm.com/tmr/hpmoto.html
Några intressanta iaktagelser är att Öhlinaren fram visst var option och att deras modellprogram för Supermotard är djävligt fett i år samt att de verkar bygga djävligt seriöst. Kolla borrning och slag på de olika modellerna bara. Skiljer sig vad gäller båda genomgående vilket visar på ganska seriös utveckling av motorer. Annars är det vanligt att man av kostnadsskäl använder samma vev eller samma borrning i flera modeller vilket kan funka, ex Husaberg, men huvudanledningen är alltid produktions anledningar.
De har en modell som heter Black Dream med gutna hjul och enkelsving, djävligt fet för den som håller sig på asfalt.
Tror att TM med detta modellprogram är ganska stora inom 3 år.
Priset är satt till iaf överkomliga 9995 Euro för 660 racern.
Daniel...
www.supermotard-racing.com (Updates)
Bifogat
Last edited: