Äntligen en vettig konsert

Då var plåtarna fixade, verkar som det är sittplatser på parkett.
Fick tyvärr inte de platserna som jag önskade, men det får gå ändå.

Hade inte blivit glad om jag missat denna konsert.
 
sEiKo skrev:
Ståplats?
Isåfall ses vi när jag har armbågat mig längst fram:yoparty

Lär ju vara enkelt att känna igen varran, jag kommer ha svart Metallica T-shirt, svarta jeans långt brunt hår, ha en bira i handen. Dessutom kommer jag att vara svettig & sjunga med i texterna.

Ser du en sån så e det jag :yoparty :huvet
 
Lartes skrev:
Faan vad najs :yoparty
Det lär iofs inte vara lätt att träffa nån sporthojjare där :rolleyes:

MEN det lär bli ruskig fest ändå :fyllisar :yoparty :fyllisar :yoparty :fyllisar :yoparty

Hoppas på en ruggit bra konsert, de va det iaf senast när de va i stockhol iaf!
Men kul ska de bli!!! :banana
 
Hanky skrev:
Hoppas på en ruggit bra konsert, de va det iaf senast när de va i stockhol iaf!
Men kul ska de bli!!! :banana

Har bara sett Metallica en gång tidigare det var -92 tror jag på stadion, eller -94?

Då rockade dom sönder stadion & det hoppas jag gör igen (fast Ullevi den här gången) :Bugar :yoparty

Blir nog en skön dag hursomhelst :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top