Äntligen en vettig konsert

Lartes skrev:
Skulle det vara nått fel på Metallica på Ullevi den 30:e Maj???

:yoparty :yoparty :yoparty :fyllisar :fyllisar :fyllisar :yoparty :yoparty :yoparty

Egentligen inget fel alls, men i min värld så är en konsert med Rush det absolut bästa om kunnat hända i musikväg. Jag var ju ett år gammal när de spelade i Sverige sist...o jag trodde inte att de skulle komma hit på den här turnén heller.

Sen är det ju en turné för deras 30-årsjubileum också..vilket betyder att det troligen blir en hel del gammalt godis...o det har man aldrig mått dåligt av.

Rush är ett av världens grymmaste band! Skulle va coolt att se vad dom går för numera :rock

Brutus skrev:
Sen är det ju en turné för deras 30-årsjubileum också..vilket betyder att det troligen blir en hel del gammalt godis...o det har man aldrig mått dåligt av.

Jag har aldrig hört dom :va

nomolas skrev:
Ladda genast hem 2112 eller nån av de andra klassikerna.

(kanske inget för dej om du inte gillar klassisk 70-tals- eller symfonirock)

nomolas skrev:

Inte så konstigt egentligen. De har säkert inte spelats på radio sen 80-talet och de tillhör en relativt smal genre...

Dock så var de ett av de stora galjonsfigurerna för progressiv rock/Art rock när det begav sig på 70-talet. Band som tex Dream Theater, Pain of Salvation & Symphny X är bara några få band som influerats av dem...

Väl värt ett lyssningsförsök om du är sugen på att hitta lite musik som man inte hör varje dag.

Mr.DNA - Jo...kanske lite..;)

Lartes skrev:
Jajjemen visst har jag biljett :Bugar

Tråkigt att du inte kan gå, det lär ju rocka PHETT :yoparty :yoparty
Ståplats?
Isåfall ses vi när jag har armbågat mig längst fram:yoparty

Ang. rush.
Fixa Rush´s låtar "test for echo" "free will" och "yyz", "xanadu" suger ju inte precis heller.

Senaste "Vapor trails" är inte så p-nödig. Funderar på att gå!

Anders R skrev:
Senaste "Vapor trails" är inte så p-nödig. Funderar på att gå!

inte så p-nödig? Positivt eller negativt??

och ang. texten ovanför avataren...är du på väg att bli flintskallig??;)

Positiv bemärkelse naturligstvis :tummenupp. Ser att du kan din rush samling :rock. Fast man kan eg inte bli nåt som man redan är. GSm-frilla mao.

Anders R skrev:
Positiv bemärkelse naturligstvis :tummenupp. Ser att du kan din rush samling :rock. Fast man kan eg inte bli nåt som man redan är. GSm-frilla mao.

Jag kan nog inte räkna upp allt jag har i min Rushsamling tror jag. Ligger väl runt en 100 skivor nånstans(LP, CD, 8", 12" osv osv).

Vapor Trails är faktiskt en riktigt bra skiva. En av favoriterna just nu är annars Counterparts. Annars är väl i princip alla skivorna av toppklass..inte den första och Carress of steel inräknat dock.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back