Äntligen en tröja

MR Z

Med TL´n är man herre över åskan!
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Suzuki TL1000R-99, Yamaha XT660R-08, Ducati 1198S-09, Yamaha XTX Sidewinder 141"LE
Äntligen fick jag idag hämta min Sporthoj.com-tröja på posten. Den var ju supertuff och jag är jättenöjd! Ser fram mot bättre väder så jag kan ut och känna mig lika cool som alla andra man träffar med tröja!
Jag vill verkligen passa på och tacka alla som är inblandade i allt som har med tröjorna att göra. Vilket jobb ni måste ha lagt ned med allt från beställningar till att skicka ut tröjorna till alla! I mina ögon är ni hjältar som förtjänar all credit! Tack från MR Z!

MR Z skrev:
Äntligen fick jag idag hämta min Sporthoj.com-tröja på posten. Den var ju supertuff och jag är jättenöjd! Ser fram mot bättre väder så jag kan ut och känna mig lika cool som alla andra man träffar med tröja!
Jag vill verkligen passa på och tacka alla som är inblandade i allt som har med tröjorna att göra. Vilket jobb ni måste ha lagt ned med allt från beställningar till att skicka ut tröjorna till alla! I mina ögon är ni hjältar som förtjänar all credit! Tack från MR Z!

Jag å Swedie tackar å bugar.

GiXxEr_Ricke skrev:
När kan man bestölla ny tröja??
Får du inte mina emails eller? Jag har skickat 2 still nu till din registrerade email här på forumet.

Det blir troligen ny omgång om 2 veckor och det blir tryckning efter tryckeriet haft semester, vilket blir början av Augusti.

Swedie skrev:
Får du inte mina emails eller? Jag har skickat 2 still nu till din registrerade email här på forumet.

Det blir troligen ny omgång om 2 veckor och det blir tryckning efter tryckeriet haft semester, vilket blir början av Augusti.

Okidoki... nej har inte fått något mail... precis blåst ur datorn... jävla massa virus...
men nu vet jag... Tack

Swedie skrev:

Aah, gött. Då blir det dags för min andra Sporthoj-tröja.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman