Bild Äntligen en riktig hoj

"jojje kommer bli helt knäckt" tänker du. "Vänta bara" Tummen smeker växelreglaget. känner lite på handtagen. Det är förvånansvärt mjuka"

Som hämtat ur en schysst porrtidning! :kär

"jojje kommer bli helt knäckt" tänker du. "Vänta bara" Tummen smeker växelreglaget. känner lite på handtagen. Det är förvånansvärt mjuka"

Som hämtat ur en schysst porrtidning! :kär

Man måste läsa texten med en inre röst av södermalms-stockholmska från 70-talet för full effekt! :D

Jag har vaga minnen av denna reklam..

Fy, vad är det som format mig under min uppväxt!?!
För övrigt så hade jag en.. Men handtagen var inte porrmjuka. det vet jag på senare tid.

Jag hade en ljusblå Monark med riktigt skön limpsadel. Stenhårda handtag och inga växlar, men den cykeln...oj, vad jag tyckte om den cykeln... :kär

Coolt :)
Minns den gamle cykeln man hade med sån sadel

Är detta aktuella modeller eller det e en gammal bild?

Kan tänka mig att Jojje fortfarande är helt knäckt och idag kör Goldwing istället för en S1000RR.

Jag hade också en Apache.
Växlarna krånglade på min så till slut fick jag ett bakhjul med tvåväxlad automat men ingen tror mig längre.
När jag satsade uppför backen växlade den upp vid en viss hastighet. Nedväxling var via det klassiska bakåtknycket och då försvann allt jag byggt upp.
Den cykeln formade min karaktär. Men snygg var den, det tycker jag ännu.
Undrar om jag inte hade en mindre likadan innan också?

Den gröna Tomahawken hade jag.. var i princip omöjlig att cykla på. Min hade dessutom fransar på limpan.

Fransar men inte den obligatoriska rävsvansen?

Jo, dom var inte kul att cykla på men det var en liten killes högsta dröm. Jag fick ingen ny men till slut blev det en begagnad, den modellen med lilla framhjulet, en smutsgul en, mer tungtrampad än en minicykel och ruggans vinglig när man skulle ner på ramen och växla.. Men det var en cool hoj..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman