Äntligen en Motard :)

mats_t

Retard is the this!
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
KTM Duke II, Yamaha ZRF1000
Då får man äntligen joina alla motard åkare istället för otymplig 80tals sporthoj :)

Några tips om Duke II -03, avstrypningar?, öppna luftburk? vad är värt att göra?

Kör lungt... eller nåt :)

F.n vad det poppar upp ktm piloter på sistone :) Skoj med ännu mera bröl i byn :tummenupp

Tror falun är på väg att bli KTM huvudstad :). Se till att slita dig från jobbet nu så man kan ta en repa!

Falun börjar ju faktiskt få lite KTM tokar.. mötte någon som verkligen behärskar slangning mellan statoil och hemköp för nån dag sedan.. måste ge lite kreds för det :) roktigt impad :tummenupp

Nej. nu får det bli att sova så det blir åkning tidigt imorron

Vi får väl ta och samla ihop oss någongång helt enkelt. Ju fler desto skojsigare.

Vilka banor kör ni på i Dalarna!? Borde finnas en del större gokartbanor. Vet Rättviks gokartbana dock är det sällan körning om man ens får köra nuförtiden...

Vilka banor kör ni på i Dalarna!? Borde finnas en del större gokartbanor. Vet Rättviks gokartbana dock är det sällan körning om man ens får köra nuförtiden...

Kommer att bli körningar på gocartbanan i Amsberg varannan måndagkväll, har jag för mig.

Hade varit riktigt skoj att dra ihop ett gäng och åka. Men personligen kommer åker jag till Riga idag och sen blir jag nog borta en stund :(. Postar väl här sen när man kommer hem så får man styra ihop nånting. Var ute nyss och körde. Hade goretex stället i riga så jag fick åka i mjukisbrallor och en typ 10 år gammal snowboardjacka :S

Hade varit riktigt skoj att dra ihop ett gäng och åka. Men personligen kommer åker jag till Riga idag och sen blir jag nog borta en stund :(. Postar väl här sen när man kommer hem så får man styra ihop nånting. Var ute nyss och körde. Hade goretex stället i riga så jag fick åka i mjukisbrallor och en typ 10 år gammal snowboardjacka :S

Hehe, mjukisbrallor funkar till allt :D Själv är man i Vänersborg hos föräldrarna över helgen. Givetvis åkte jag på moppen ner :crash

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph