Eländet har stått och samlat damm på Mitonga i ungefär 6 veckor i väntan på reservdelar. I veckan kom dom och idag ringde Babbis och sa att hojen kunde hämtas. Efter att jag stått och kolla lite på de sista justeringarna så impulsköpte jag en ny fräck hjälm och kastade mig på hojen för att dra hem. Har inte kört på 6 veckor som sagt så jag tog det lugnt. Men givetvis ska nåt strula - skiten höll tills jag var halvvägs på motorvägen mellan Malmö och Lund. Då hostar hon till och börjar bluddra och gå segt, precis som om jag fått soppatorsk. Bara det att jag hade nyss tankat...
Hela vägen hem sen så gick hon skitilla på låga varv och toppade max 100 km/h på fullgas. Nu står hon nere på gården och skäms. Jag pallar fan inte längre. Ska det vara så? Man hämtar hojen efter 6 veckor på verkstad och den håller 15 minuter. Om det är så så skiter jag hellre i det. Trött på allting nu, är inte ens sugen på att köra längre.
Hoppas iaf att det löser sig så jag inte har kastat bort alla pengar i onödan.
Nån som har nån idé om vad det kan vara för fel förresten?
/G. Nällig

Hela vägen hem sen så gick hon skitilla på låga varv och toppade max 100 km/h på fullgas. Nu står hon nere på gården och skäms. Jag pallar fan inte längre. Ska det vara så? Man hämtar hojen efter 6 veckor på verkstad och den håller 15 minuter. Om det är så så skiter jag hellre i det. Trött på allting nu, är inte ens sugen på att köra längre.

Hoppas iaf att det löser sig så jag inte har kastat bort alla pengar i onödan.
Nån som har nån idé om vad det kan vara för fel förresten?
/G. Nällig