Äntligen :D

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
Kladrade Uppkörningen idag så nu är jag stolt ägare av ett A1 kort :D lr kort å kort, intyg så länge iaf :tummenupp :hihi
Var nyss ute å drog några mil, fan va skoj d är :D

du bor ju i nora pöjk :tummenupp inte långt härifrån(bor ca 1,5 mil från örebro åt ditt håll). du får ju ta och komma hit och köra med mig och polarna nån dag :yoparty

grattis grabben.. har själv uppkörnig på måndag. behöver lite peppning! hehe.. än en gång grattis och lycka till!

Doktor.S skrev:
2317079 Berätta om uppkörningen :tummenupp
Grattis!
Tackar :) .. Jorå, allt fungera bra, manöver proven mm fungera fel fritt å trafikkörning med.. :)

NiklasL skrev:
2317116 du bor ju i nora pöjk :tummenupp inte långt härifrån(bor ca 1,5 mil från örebro åt ditt håll). du får ju ta och komma hit och köra med mig och polarna nån dag :yoparty

Ja lätt, har ingen att åka med :( Alla pojkar i nora tar ju traktor kort :mad:
Vart bor du då?

Grattis som fan:D Smått avundsjuk man är nu, har ju teorin om <2 veckor, dags att börja plugga?

_Nille_ skrev:
2318641 Tackar :) .. Jorå, allt fungera bra, manöver proven mm fungera fel fritt å trafikkörning med.. :)

Ja lätt, har ingen att åka med :( Alla pojkar i nora tar ju traktor kort :mad:
Vart bor du då?
vi bor i örebro!

bara att PM:a om du känner dig sugen...

grattis btw..

Sebbe_H skrev:
2318702 Grattis som fan:D Smått avundsjuk man är nu, har ju teorin om <2 veckor, dags att börja plugga?
Tack för att du finns och är född 89 :Bugar
Då vet jag att jag inte är den enda 89:an som icke är klar med kortet än. :brinnerup

:huvet

Btw, grattis till körkortet, Nille!

Last edited:
Sebbe_H skrev:
2318702 Grattis som fan:D Smått avundsjuk man är nu, har ju teorin om <2 veckor, dags att börja plugga?
plugga sissta kvällen, då kommer man ihåg allt :tummenupp de gjorde jag=)

Grattis till kortet!

Grattis grattis, hoppas det flyter på så för mig också...DEN 23 AUGUSTI (jävla sthlm)...

och ja, jag är född 1989 och mitt kort är på gång :D

Back