Äntligen! (bild)

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Vi tog den första riktiga svängen, LITE asfalt är det iaf... sen att man kan sitta å pimpla... ja.
Jag vet att min Katie ser risig ut som de andra, (riktigt skvättigt med skit)men vill nån byta lyset mot ett original så är jag idel öra!
Jag är glad!
Lycklig!
Underbart!
Nu börjar det!
:fyllisar :rofl :lol :hihi :kär :banana

Bifogat

• moterdhelg.JPG
    moterdhelg.JPG
    116.7 KB · Visningar: 368
Last edited:
Var också ute och tog en tur igår!

Helt underbart! Sommarkänslorna bara kokar i kroppen! :banana
Tänkte ordna fram bilder från min körning imorgon..

Stackars satar fortfarande snö :tomten
Ta ert pick o pack o flytta neråt landet :D

Timpa skrev:
för många för att ladda upp här så jag tanka upp dom här istället! :banana :tummenupp
04-04-03
Oerhört snygga bilder Timpa! Har du en polare som är fotograf till yrket? Nya kylarkåpor också. Passar fint med skyddsutrustningen :tummenupp .

Tusen tack!

KNAS skrev:
Oerhört snygga bilder Timpa! Har du en polare som är fotograf till yrket? Nya kylarkåpor också. Passar fint med skyddsutrustningen :tummenupp .
Kul att du gillade bilderna!
Fotografen är faktiskt min chef :fyllisar
Han åker ut till folk som vill ha bilder på tex som i detta fallet på sig och sin hojj (även annat) så kan man köpa dom framkallat och klart.. så det är väll en blandning mellan yrkesfotograf & hobbyfotograf..
Han e ruggigt duktig på det! :tummenupp

Har du skaffat kort & hoj ännu och har du plåtat något på sisstone? :banana

Jag är också lite imponerad av bilerna. Det är inte lätt att ta så många, så bra "action-bilder".

Jag vet bara när jag försöker ta bra bilder på min hund när han e på bushumör. Ok, att han är mer oberäknelig än en MC, men han går å andra sidan inte lika fort :)

Snygga bilder på en snygg MC, precis som det ska va :tummenupp

/C

va mycket snö ni har era stackars skellefte bor.. här nere i umeå har vi 25+ och mycket snygga brudar på stranden... :rofl skämt åsido va precis ute och luftade 950... snacka om grymm hoj.

Tackar så mycket på Wramfelts vägnar!

Drifter skrev:
Jag är också lite imponerad av bilerna. Det är inte lätt att ta så många, så bra "action-bilder".

Jag vet bara när jag försöker ta bra bilder på min hund när han e på bushumör. Ok, att han är mer oberäknelig än en MC, men han går å andra sidan inte lika fort :)

Snygga bilder på en snygg MC, precis som det ska va :tummenupp

/C
Roligt att du gillade bilderna.. :) fick tagit några på välldans kort varsel igår.. tog nämligen inte många minuter innan det kom en gubbe farandes ifrån skogen med näven i högsta hugg!!! :mad:

jesseboy skrev:
Grymma bilder!!
Vi har uppdaterat vår hemsida med några fler nu; http://motard.uni.cc
Inga såna där mästerverk, men...
Besök den gärna!
Tackar ännu en gång! "mästerverken" hade inte varit så speciella om inte han tagit dom.. :tuttar
Ni verkar vara ett bra sällskap som kör! och KUL ser ni ut till att ha! och eftersom det är huvudsaken så.. :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti