ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Toppenväder att köra hoj i!!!
Tack FIVER...

//I'm so far behind I think I'm first :näsblod

Vilken rolig bana! :D Och tack snälla Fiver-gängets föråkare för lotsningen runt banan, liten svart Gixxer behövde lite extra hjälp med spårvalstips. Tackar och bugar många ggr. :krama

Perfekt väder, lagom varmt, hel hoj och hel kropp och det bästa av allt personbästa på Anderstorp :D

Att köra om någon på yttern i Karusellen kan få en att gå på moln i en vecka. Underbar känsla att när man upptäcker hur fort man faktiskt kan köra där. Och fortfarare ska det gå.

9 sekunder kvar till samma varvtider som Swedie kör med min hoj, hur det nu ska gå till :va

Första bandagen jag var på. Hade skitkul!

La mig astrött på fredagen och trodde jag skulle somna direkt. Men icke. Shit va det gungade. Åt höger... sen vänster... full rulle... sen höger... sen vänster... och så höll det på. hehe. Kunde inte sluta tänka på körningarna. :D

Första gången för mig med på bana! skitskoj! fick massa bra tips från instruktörer som gjorde min dag samt körning mkt snabbare! tackar för detta!
Hoppas att dom som klotade klarade sig bra.

En liten iaktagelse bara..fasen va Swedie körde fort! man fick helt klart en nyvunnen respekt för killar som kör under 1.50 på banan! all respekt!

Syns nästa gång!
/Martin

Hur malligt som helst

Gamla gubbar kan ha kul också... För första gången har man åkt så hårt så att utstickande kroppsdelar släpade i backen. Är det som att typ förlora oskulden? :D Hann iaf innan jag fyllde 50... :yoparty Och mer blir det! Men då på nya däck... Eller kanske en hoj för bana?

Tack för en kanondag på banan!!!

Last edited:
Ny dag idag, lite fuktigt men 50 tappra har checkat in. Drop in i eftermidag kostar 500 efter klockan 14.

Första bandagen jag var på. Hade skitkul!

La mig astrött på fredagen och trodde jag skulle somna direkt. Men icke. Shit va det gungade. Åt höger... sen vänster... full rulle... sen höger... sen vänster... och så höll det på. hehe. Kunde inte sluta tänka på körningarna. :D

FANTEN och jiim:va ,
tror ni blandar ihop SMCs körning på fredagen (den 27:e) och Fivers körningar lördag-söndag (28:e-29:e).:tummenupp

Jag vill också passa på att tacka för en kanon-lördag!!:tummenupp :tuttar
Gick lite trögt till att börja med för min del med en hoj som inte vill starta, missat första pass och ny bana men mot slutet på dagen snurrade det på bra trots att jag är för feg för att hålla stumt ända till inbromsningen på flygrakan.....

Tack du i blå-vitt swift\sweep-ställ och döskalle-lack på hjälm på svart hoj för draghjälpen sista passet!!:tummenupp Blev en perfekt avslutning på en grym dag. Och tack till herrn på vit R1 och PSI-ställ som visade vägen runt första passen!

Thanks FIVER!!

Last edited:
Var kan man hitta bilder som fotograferna tog på anderstorp 27/6? :)
Kolla på smc-blekinge sida där kommer det nog upp jag kunde bara ta på en grupp och jag är ganska (kass nybörjare) på att ta kort men träning ger färdighet.IMG_2502-1.jpg

självklart måste jag oxå tacka för en superdag!

helt otroligt jävla skoj.. borde fan vara böter på o ha så jävla roligt..

såå tack fiver för en kalasdag!!

mvh robb

någon som tog några kort förresten??

Första gången för mig med på bana! skitskoj! fick massa bra tips från instruktörer som gjorde min dag samt körning mkt snabbare! tackar för detta!
Hoppas att dom som klotade klarade sig bra.

En liten iaktagelse bara..fasen va Swedie körde fort! man fick helt klart en nyvunnen respekt för killar som kör under 1.50 på banan! all respekt!

Syns nästa gång!
/Martin
Heheh, kul om det ser snabbt ut och jag hoppas jag inte körde för hårt mot någon. Jag kanske ruskade huvet för någon som kanske det gick lite väl sakta för ibland... men tror det bara var förstapasset som var värst.

Btw, så gick det på 1.37-tid(er). :) Svårt att köra mycket fortfare med den trafik det var.

Trevligt, då kanske jag och en polare kommer förbi och kikar om vädret blir lite bättre.

Det jobbigaste var när jag tyckte att jag kom fort in i Opeln (den långa bankade vänstern) så kommer Swedie som en raket på innern. Jag hinner knappt se honom innan han är borta igen. Det känns hårt :gnissla

Det jobbigaste var när jag tyckte att jag kom fort in i Opeln (den långa bankade vänstern) så kommer Swedie som en raket på innern. Jag hinner knappt se honom innan han är borta igen. Det känns hårt :gnissla

hehe..

vet hur det känns.. man ligger o kör så hårt man bara kan så kommer det alltid någon som en dåre o kör om.. hehe.. men då vet man ju att det går o åka snabbare.. hehe..

mvh robb

Heheh, kul om det ser snabbt ut och jag hoppas jag inte körde för hårt mot någon. Jag kanske ruskade huvet för någon som kanske det gick lite väl sakta för ibland... men tror det bara var förstapasset som var värst.

Btw, så gick det på 1.37-tid(er). :) Svårt att köra mycket fortfare med den trafik det var.

ja försökte ta rygg på dig efter att du kört om mig men redan efter först kurvan märkte jag att du är fan 1 secund snabbare per kurva. hur du bär dig åt är ett mysterium.:D

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”