ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Anmälan till licensgrupperna är för tillfället stängd. Ni som bokat och inte betalat har en vecka på er att göra det, sedan släpper vi de resterande platserna. I gatgruppen finns det ca 20 platser kvar. Bekräftelser beräknas skickas i helgen till de som betalat.

Konstigt att det heter "Äntligen banåka Anderstorp" när de flesta dagarna är på falkenbers bana vad jag kan se....

Är sugen på lite kvälls åka på A-torp, men hittar inga i Fivers kalender inom snar framtid. Någon som vet mer om detta???

///Micke

Konstigt att det heter "Äntligen banåka Anderstorp" när de flesta dagarna är på falkenbers bana vad jag kan se....

Är sugen på lite kvälls åka på A-torp, men hittar inga i Fivers kalender inom snar framtid. Någon som vet mer om detta???

///Micke

2 tillfällen på falken och 4 på anderstorp blir väl flest på anderstorp?:va

Kvällsåka i Fivers regi på anderstorp är fortfarande under förhandling, info kommer snart.
//Humlan

2 tillfällen på falken och 4 på anderstorp blir väl flest på anderstorp?:va

Kvällsåka i Fivers regi på anderstorp är fortfarande under förhandling, info kommer snart.
//Humlan

Jag måste vara blind :näsblod

Men är det är väl inte kvällsåkning då va??? Vill åka nu i april, har ju börjat rycka i höger näven:)

///Micke

Nu är bekräftelser utskickade för den 12:e, alla som betalat fram till igår har fått bekräftelser. Ni som bokat men ej betalt, kom ihåg att det är betalningsdatum som avgör om platsen finns kvar. Bekräftelser för den 13:e skickas ut imorgon.

Bekräftelser för den 13 april utskickade. Anmälan kommer att öppna inom kort igen, då släpper vi de platser som inte är betalda.

Betalade over internet den 9'e innan jag akte pa semester, men ingen bekraftelse. Sitter i Indien sa har lite svart att kolla upp allt men pengar skall vara over. Kan du se om jag ar med? Anmalningsnummer 739

Mvh

Last edited:
Betalade over internet den 9'e innan jag akte pa semester, men ingen bekraftelse. Sitter i Indien sa har lite svart att kolla upp allt men pengar skall vara over. Kan du se om jag ar med? Anmalningsnummer 739

Mvh

Dom är i nån öststat o tränar nu men kommer väl hem om ett par dagar.

Alla inbetalningar gjorda fram till och med den 19/3 är registrerade och bekräftade. Anmälan har åter öppnat. De som anmält sej men inte betalat får skynda sej, det är betaldatum som gäller om det blir fullt.

Hur blir det med avgas"kröken"? Ska detta vara monterat, samt vilka ljudnivåer tillåts? :) Står säkert på tusen ställen men jag är blind.. :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT