ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
:D :D
...vaddå boka?? Det är säkert bara såndär frikyrklig skit igen; ););)

ja åker 43 or 44 or så hojta så kan vi jaga varandra. tror båda kapar i tid då:)
vill åka en 42a den 4 augusti men slutar la i bollhavet:D












klart man har bokat, nån som vill vara "hare" på 1,45 tider??: ):):):):)
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Jajaja ,,, ni får åka hur fort ni vill, bara ni håller er på hjulen så slipper alla andra stå i depån å stirra på den röda flaggan ,,,, "gäller även mig" :tuttar :tuttar

Ligga i bollhavet kan man göra när det är tävling, fast inte du Freestyle, det e förbjudet för du kör ju i mitt team :gnissla :gnissla :gnissla
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
...hehe, ne jag får hålla mej till att vara toastmaster i depån:tummenupp

43 sa du, slicks då va??

blev lite galet när jag citerade dig såg ja... ja med slicks...eller mänstrade racedäck men de e la samma skit:) de bästa som finns är å jaga nån som är 1-2 sec snabbare per varv...

Jajaja ,,, ni får åka hur fort ni vill, bara ni håller er på hjulen så slipper alla andra stå i depån å stirra på den röda flaggan ,,,, "gäller även mig" :tuttar :tuttar

Ligga i bollhavet kan man göra när det är tävling, fast inte du Freestyle, det e förbjudet för du kör ju i mitt team :gnissla :gnissla :gnissla


de är väl på tävling man skall hålla sig på hjulen om man vill ha placeringar? på träningar skruvar man dämpare till förtvivlan, eller är de inte de träning går ut på:D
 

Riklun

#26 Shrimpy
Gick med
18 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R6 2008
fanns det någon som tog bilder den 28/6..? och var hittar man dom i såna fall??
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
de är väl på tävling man skall hålla sig på hjulen om man vill ha placeringar? på träningar skruvar man dämpare till förtvivlan, eller är de inte de träning går ut på:D


Japp, det jag menade är att VI ska hålla oss på hjulen, så du har "vurpförbud" då, om alla andra står å slirar i bollhavet tjänar vi placeringar på ,,,,, hmmm nu har man nog tagit sig vatten över huvudet ,, men men, skit samma kul e det :gnissla
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
blev lite galet när jag citerade dig såg ja... ja med slicks...eller mänstrade racedäck men de e la samma skit:) de bästa som finns är å jaga nån som är 1-2 sec snabbare per varv...




de är väl på tävling man skall hålla sig på hjulen om man vill ha placeringar? på träningar skruvar man dämpare till förtvivlan, eller är de inte de träning går ut på:D

hehehe, du är nog betydligt snabbare än mej, jag är glad om jag irrar runt på 3 minuter eller nåt, vafan ni har väl licens hela bunten
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
hehehe, du är nog betydligt snabbare än mej, jag är glad om jag irrar runt på 3 minuter eller nåt, vafan ni har väl licens hela bunten


man blir väl inte snabbare av att ha licens?:D fast iof, jag åkte 1.50 förra året så har kapat 7 secunder till i år. de beror nog på att jag tog licens:D
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Har satt kryss i kalendern men väntar med att boka tills vädergudarna visat vad de tänkt ställa till med...
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top