ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Är det någon mer junior som ska dit och köra?
Nu menar jag inte att jag har en 125 junior hoj.
Utan jag menar junior i åldern.

Mvh Micha

hur ligger det till.. hur många är anmälda till den 28e???

mvh robb

låter ju kalas..

hoppas att vädergudarna är med oss till helgen..

mvh robb

När kommer nästa kvällskörning? Ser tomt ut på fivers hemsida!

Vet inte om vi ska ha fler kvällar, det går inte runt och jag vill inte betala så mycket för att andra ska få träna.

Update: 50 anmälda och betalda på lördagen, 25 anmälda och betalda på söndagen. Som läget är nu blir det öppen depå. Trist.

tycker de verkar förbannat konstigt att inte de kommer mer folk till anderstorp. de är en förbannat rolig bana. ?

Här har ni en som hade kommit om det inte var för att helgen redan var uppbokad med annat... Syns i Augusti!

Vet inte om vi ska ha fler kvällar, det går inte runt och jag vill inte betala så mycket för att andra ska få träna.

Update: 50 anmälda och betalda på lördagen, 25 anmälda och betalda på söndagen. Som läget är nu blir det öppen depå. Trist.

Får hoppas det dyker upp 5 till, så går det ju i alla fall jämnt ut. Jag är en av dom:) å det brukar väll komma några drop ins.

Får hoppas det dyker upp 5 till, så går det ju i alla fall jämnt ut. Jag är en av dom:) å det brukar väll komma några drop ins.

Det krävs 70 pers för att det ska gå runt om det är 1 dag. Som det är nu blir det vatten och bröd i augusti:näsblod

Jag har inte stålar så jag kan chansa på vädret i nuläget. Är det uppehåll, då kommer jag garanterat!!! Vet inte hur heldagar funkar, men det ger sig väl. Bara rulla in och tuta lite... så man får hojen besiktigad?! :va

det bästa vore väl om det kanske blev uppdelat i två grupper istället för öppen depå...

vet att det är några som inte åkt så mycket och känner sig stressade när licenssnubbar är ute på banan samtidigt..

mvh robb

Oavsett väder kommer jag och polaren ner till torpet på söndag och gasar. Ska bli riktigt skoj :tummenupp
Se nu till att boka in er hos Nr:18 så vi får fler lekkamrater på banan :)

funderar starkt på den 4:e... vet dock inte om jag får ledigt då tyvärr..

Tja! Undrar om det i mån av plats finns nån chans att få droppa in på kvällsåkning på lördag eller söndag. Helst lördag. Isf kommer det två eller tre raketer. Vill också passa på att tacka alla för tipsen om däcken i övre inlägg. Har hittat lite beggade. Verkar dock finnas dåligt med 190 däck.. Och har någon tips om hur jag kan ställa in fjädringen så tackar och bugar jag. Är gatåkare men försöker åka på bana så ofta jag kan. Väger 77 och körde på ca: 1,49 på anderstorp sist. Vore jättesjysst om nån kunde ge mig en bra inställning. Kan ingenting om detta, men vill åka fortare!!!:yoparty

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!