ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Hej, vill bara skicka ett stort tack till Humlan, Skalman och alla ni andra på Fiver som arrangerade igår (vet inte vilka av er som hänger här på SH :va ). Vilken dag vi fick va!!! Nu är det nära till hands att skaffa sig en ren banåkarhoj vill jag lova :)

Tack också för att ni tog er an oss gatåkare och rundningsmärken längs banan. Visade spår gav tips och till och med filmade oss för direkt visuell feedback. Detta slår ju vilken SMC-dag som helst :tummenupp

På återseende! :yoparty

Dåligt med anmälningar är det iaf. Hoppas att det blir mer till den 2/6, vore katastrof om det blir så lite folk igen.

Tack
För en lyckad bandag. Jättefint med alla tips om spårval och körteknik. Det blev åtskilliga mil med ER 6 an
Positivt med många vana förare som visade spårval m.m.

Kan bara hålla med illebror ovan!
Vilken fantastisk dag på Anderstorp, beklagligt att det inte var lika fantastiskt för arrangören som definitivt hade förtjänat fler åkare. Ni var super och jag kommer boka allt som jag bara kan delta på med Skalmans och Humlans körningar!! :bow
Blev minst dubbelt så bra på att köra bana under denna dag - snacka om att vi fick köra hoj!! Min vänstra stortå slipades totalt ned av växelpinnen :lol :lol

Bifogat

• IMG_7046.jpg
    IMG_7046.jpg
    124.2 KB · Visningar: 71
  • 3.jpg
    3.jpg
    81 KB · Visningar: 55
  • 4.jpg
    4.jpg
    83.8 KB · Visningar: 59
  • IMG_7077.jpg
    IMG_7077.jpg
    182.7 KB · Visningar: 75
Ska det ordnas fler bandagar eller är det för många? Intresset verkar klent, både för kvällar och heldagar om man kollar i bokningen...

Last edited:
Ska det ordnas fler bandagar eller är det för många? Intresset verkar klent, både för kvällar och heldagar om man kollar i bokningen...

Jag har bokat både 28/6 och 29/6 och vill gärna ha fler körningar.
Helst heldagar och gärna på helgen om det går att ordna. Slipper man ta ledigt från jobbet. :tummenupp

Jag skulle vilja ha mera kvällskörningar. :tummenupp Är nybörjare så vågar inte boka in mig på heldagar ännu.

kan väl aldrig bli för många träningstillfällen? dock tycker ja personligen de är bättre att sprida dom än å köra typ lördag söndag i rad. av 2 anledningar.

1 antingen vurpar man första dagen så man inte kan köra eller liknande dag 2.
2 man får förhinder. blir sjuk eller vad som och missar då 2 dagar å blir långt till nästa.

era dagar e kanon. och de är kanon att de finns folk som tar tag i de å arrangerar bandagar.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back