ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Osäkert är ordet...verkar vara olika prognoser beroende på vart man kollar.

Bara att invänta...:)

Lite olika bud om vad som gäller när jag läser tråden...

Får man köra på lördag även om man inte löst ut licensen i år?
Godkänd licenskurs, körkort, trafikförsäkring och olycksfallsförsäkring finns

Ingen aning men är det så och om du vill köpa platser så har jag plats både lördag och söndag i licensgrupp, har betalt anmälningsavgiften md 500kr per dag. Båda platserna säljes för priset av En anmälningsavgift, dvs 500kr :) Tjööp.

/Nitrous

Häpp häpp häpp, lyssna inte på Nitrous.. av mig kan man handla 1st plats på lördagen (det kommer snöa på söndagen ändå) för det löjligt billiga priset av..... 2 bärs o en kram! Det är lägre än glocalnet....

:D

läser man tidigare i tråden så står de som krav UTLÖST LICENS. så du måste nog punga ut stålar för licensen. Står även att kvitto för inbetald licens gäller. SÅ du behöver inte ha kortet i handen räcker med betald licens så länge.

läser man tidigare i tråden så står de som krav UTLÖST LICENS. så du måste nog punga ut stålar för licensen. Står även att kvitto för inbetald licens gäller. SÅ du behöver inte ha kortet i handen räcker med betald licens så länge.

Jo jag såg det men anledningen som stod var ju för försäkringens skull... Och den är ju ingen toppenförsäkring precis, vilken vanlig olycksfallförsäkring som helst är ju bättre så jag tänkte om det kanske gick bra med kursintyget..
Brukar räcka med det på de flesta bandagar.

Lösa ut licens hinns inte med nu... Men jag har plats om det kommer andra besked från arrangören.

Någon som har en plats till söndag i licensgrupp?
Sugen!
ring 0709752562

Jo jag såg det men anledningen som stod var ju för försäkringens skull... Och den är ju ingen toppenförsäkring precis, vilken vanlig olycksfallförsäkring som helst är ju bättre så jag tänkte om det kanske gick bra med kursintyget..
Brukar räcka med det på de flesta bandagar.

Lösa ut licens hinns inte med nu... Men jag har plats om det kommer andra besked från arrangören.

Kan ordna engångslicens, om det hjälper? Vore bättre om såna här frågor diskuteras via mail eller telefon istället för att fråga här i tråden, då jag har begränsat med tid dagtid att svara på frågor.

någon fler som åxå har en plats ledig till på söndagen?
call me 0730301524

Depåbox finnes

Depåbox finnes.

Vi är några stycken som skall dela depåbox och har två platser över.

Intresserad PMa.

/Urban

Senaste budet nu är ju sol o varmt på söndag :) Hurray... Och det verkar vara fler som sett det ;)

Här kommer en högoddsare:

Jag har en plats ledig på lördag!!! Attraktiv kan jag förstå! Till högstbjudande! Vintervantar ingår!!!
PM:a!!
Mozz

Men engångslicens? Det är ju ingen tävling. Enligt svemo behöver du ju inte lösa ut licensen för att träna! Jag har ju gått kursen och löste ut licensen förra året på grund av missförstånd, men inte i år för att det inte behövs vid träningar.

Hemskt ledsen om jag är trög, men jag vet ju fortfarande inte om jag får köra i helgen eller inte?! Känns meningslöst att åka dit och sen inte få köra.

Men engångslicens? Det är ju ingen tävling. Enligt svemo behöver du ju inte lösa ut licensen för att träna! Jag har ju gått kursen och löste ut licensen förra året på grund av missförstånd, men inte i år för att det inte behövs vid träningar.

Hemskt ledsen om jag är trög, men jag vet ju fortfarande inte om jag får köra i helgen eller inte?! Känns meningslöst att åka dit och sen inte få köra.

Igelhammar har platser i gatgruppen, så får du köra Söndag åtminstone:) ...eller du kanske inte kör reggat?

Det handlar om försäkringar, när du betalt din licens ingår en näst intill värdelös försäkring.
Om du krokar ihop med någon och skadar dig så finns krav på licens hos vissa arrangörer.

Jag föstår att du reagerar då det går bra på LMS att köra med inte på geleråsen tex....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT