Äntligen 30 Års present!!!!!

Motulen skrev:
Tror du cross handlar om att köra på ett parkett golv??? Ilstorp banan är ju den snällaste tamaste så kallade cross bana som finns. Slät som en säl och inga hopp. På grund av skador på crossen och mig själv efter dagens tävling, så kör jag inte på Ilstorp i morgon. Fast jag kan ta med den om någon spekulant vill prova :D Yamaha YZF426:a-02.

/åberg
För reggad???
Måste bli av med xr:en först.

Pålle skrev:
Du måste vara grym på att köra, får jag känna dig.
Jag är helt kass på att köra cross och igår va jag dj-t trött på skiten. Körde i djup sand och kilade fast hojen 2 gånger i spår som var djupare än halva motorn :( Därav min litta beska kommentar ang "spårig bana" sorry. Varför inte hänga med oss och köra. Vi är en 4-5 stycken som gör vårt bästa med att förnedra varandra i cross spåret :D Vi brukar hålla oss till Skivarp, Böket, Skanör och Ilstorp. Var brukar du köra??

/åberg

Fixx skrev:
För reggad???
Måste bli av med xr:en först.
Den är Svensk såld så det är inga problem att fixa en reggning. Tyvärr tog Yamaha bort förreggning 01 :mad: Det följer med enduro bakskärm och lamp front. Så det är bara att busköra om man vill :D Vill du prova hojen så skicka ett PM så bestämmer vi bana och tid. Bättre träning inför nästa säsong kan du inte få :tummenupp
/åberg

Motulen skrev:
Jag är helt kass på att köra cross och igår va jag dj-t trött på skiten. Körde i djup sand och kilade fast hojen 2 gånger i spår som var djupare än halva motorn :( Därav min litta beska kommentar ang "spårig bana" sorry. Varför inte hänga med oss och köra. Vi är en 4-5 stycken som gör vårt bästa med att förnedra varandra i cross spåret :D Vi brukar hålla oss till Skivarp, Böket, Skanör och Ilstorp. Var brukar du köra??

/åberg

Jag har kört en månad nu. Böket, Hörby, Ilstorp har jag trillat omkring på änsålänge. Hoppas testa Skivarp nästa lördag, och besöker nog Ilstorp på söndag. Skanör och Ripa är väl de enda banorna förutom Skivarp som inte håller stängt på vintern mer än när vädret kräver det!?

Talpai skrev:
Det är skit ball o köra

Har du hört det senaste!? Man kan tydligen köpa en egen cross o köra på helgerna... Under sommaren kan du i stort sett köra varje dag om du vill!!!

:7peta

oscar skrev:
Har du hört det senaste!? Man kan tydligen köpa en egen cross o köra på helgerna... Under sommaren kan du i stort sett köra varje dag om du vill!!!

:7peta

kommer kanske i framtiden

Pålle skrev:
Jag har kört en månad nu. Böket, Hörby, Ilstorp har jag trillat omkring på änsålänge. Hoppas testa Skivarp nästa lördag, och besöker nog Ilstorp på söndag. Skanör och Ripa är väl de enda banorna förutom Skivarp som inte håller stängt på vintern mer än när vädret kräver det!?
Tvivlar på om Skivarp har öppet. Dom brukar stänga banan tidigt, regn och väder känslig. Ring och hör innan du åker dit. Skanör har i alla fall öppet hela vintern.

/åberg

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...