Äntligen över !!

**Nille**

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
KTM 660
För idag lyckades jag ta min efterlängtade lapp!!! :banana Tack som fan till alla här för tips och synpunkter! Ni rockar !! Nu kan man ju börja lägga pengarna på nya pipor, kolfiber osv osv osv istället... :hihi

**Nille** skrev:
För idag lyckades jag ta min efterlängtade lapp!!! :banana Tack som fan till alla här för tips och synpunkter! Ni rockar !! Nu kan man ju börja lägga pengarna på nya pipor, kolfiber osv osv osv istället... :hihi

....jag antar att du kommer åka varje gång du får chansen.. som hem från jobbet idag trots att det hällregnar så din kollega kan ta din bil?!

**Nille** skrev:
Det skiter jag i... Inget kan förstöra mitt glada humör idag iallafall... :)

din fru är otrogen!!! :tungan

nä då jag skojade tänkte förstöra din dag idag för jag är så jäkla svartis på dig nu

_____________ :fatta! _____________

GRATTIS! :tummenupp

Känns jävla skönt va? Har bara haft mitt kort drygt 3 veckor själv så jag vet känslan!

**Nille** skrev:
Stort Grattis!
Tat lugnt och var rädd om dig så att du får många härliga år att köra i både solsken och regn. :)

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd