Kristofer86
Mc kåt;)
Hej allihop, jag har varit ganska aktiv på detta forum nu ett par år eller nått liknande, trots det har jag bara kört mc ett par ggr förra sommaren efter att jag skaffa kortet..
Först nu kan jag stollt säga att jag har skaffat mig en Gsx-r 750 -01
Hitta den i torsdags och bestämmde mig i fredags för den, lånet gick sen igenom på lördagen och om drygt en vecka får jag plocka ut den från BIKE i Trollhättan
Jag fick ge c.a 69ooo för den och jag vet med mig att priset är ganska högt, det var i stort sett omöjligt att pruta men jag lyckades dock få med senaste service, besiktning, strypning+reggning(25kw), slip-on, dubbel-bubbel kåp-glas, nytt framdäck och nya belägg =)
Dessa grejjer i sig är ju värda en hel del så jag är nöjd ändå, nu när sesången är igång är det inte lätt att pruta på en firma som sagt..
Väntar otroligt mycket på primiär-turen nu
Lägger med en bild, dock en på min men har exakt samma färgsättning osv..
Först nu kan jag stollt säga att jag har skaffat mig en Gsx-r 750 -01
Hitta den i torsdags och bestämmde mig i fredags för den, lånet gick sen igenom på lördagen och om drygt en vecka får jag plocka ut den från BIKE i Trollhättan
Jag fick ge c.a 69ooo för den och jag vet med mig att priset är ganska högt, det var i stort sett omöjligt att pruta men jag lyckades dock få med senaste service, besiktning, strypning+reggning(25kw), slip-on, dubbel-bubbel kåp-glas, nytt framdäck och nya belägg =)
Dessa grejjer i sig är ju värda en hel del så jag är nöjd ändå, nu när sesången är igång är det inte lätt att pruta på en firma som sagt..
Väntar otroligt mycket på primiär-turen nu
Lägger med en bild, dock en på min men har exakt samma färgsättning osv..