Äntligen Är Den Såld!!!

Där ser man. Hyffsade marginaler dom har på G-Packe'et med andra ord. :rolleyes:

Jag har en liten strömbrytare i bagageutrymmet på min hoj... du ska få se den i vår. Tänkte bara kolla hur pass mycket elektronik det behövdes för ett G-Pack...

//P
Crille skrev:
Nepp bara motstånd!!!! + lite kablar

Crille skrev:
Ett litet axplock av detaljer

G-Pack för full effekt :) (Jag gör sådana) hehe
magspojler
m.m

:tummenupp :tummenupp

Du Crille om G-Pack...Är alla G-Pack identiska? Troligen olika motstånd till olika hojar. Antar att du redan har det på din hoj :) Märker man stor skillnad med det installerat?

Och nu en lite allmän fråga...Ska man ha Underkåpa eller Helkåpad? Helkåpade från S-racing är ju inte lika snygg som den från 2wheeljunkie... :va

Crille skrev:
Det som skiljer G-pack är motstånden i dom,men alla har orginal kontakter för
snabb installation samt om du tar bort det inför en service.....

Man märker på 2-3 växel en stor skillnad samt så är höghastighetsspärren puts väck :)

Tycker du ska ha helkåpa men det är mitt personliga tycke och smak alla är vi ju olika.....

Vill ha helkåpa. Men den från s-racing ser ju lite..mjea..är nog en j*vla skillnad på att se den på riktigt än på bild :)

Se på bilderna. Den gula är från S-racing och den svarta 2wheeljunkie

(Den svarta är :kär )

Bifogat

• 2wj_SVkit1.jpg
    2wj_SVkit1.jpg
    101.3 KB · Visningar: 43
  • BIKE2st.jpg
    BIKE2st.jpg
    19.4 KB · Visningar: 41
Den svarta är snygg, riktigt snygg. Men som det står - den säljs olackad. Så då får du lacka den själv... efter 4-5 lager klarlack så blir det persverst snyggt... men dyrt :rolleyes: ...

Crillepille, vi ska ta en titt på min lilla brytare sen så ska vi se om allt står rätt till...

//P

SimmPsi skrev:
Skulle vara nått det, Crille!:slicka Har du funderat på nå frojsiga grejer till Gixxern?

trodde jag hade övetygat dig att låta bli plastankorna och köpa en huligansbike :D

närå.. sv-n är kanouun :banana

WaZZe skrev:
trodde jag hade övetygat dig att låta bli plastankorna och köpa en huligansbike :D

närå.. sv-n är kanouun :banana

Jag har måååååånga hojår kvar, WaZZe. Nångång så kommer jag nog äga en motard ska du se, när leksuget tar över och försäkringen för dyr för pvcraketer :)

:fatta! kalart du ska ha motard nu :tungan

SimmPsi skrev:
Jag har måååååånga hojår kvar, WaZZe. Nångång så kommer jag nog äga en motard ska du se, när leksuget tar över och försäkringen för dyr för pvcraketer :)

Närmare bestämt en torrvikt på 174kg, på 113 tappra kusar.... Hela 5 kilo mindre än min mackapär, som är från 1998...

Så, Valle, vad menar du med tung? Ja, Kwackarna är tunga killar... I kilo räknat? :gnissla :gnissla :gnissla

VaLLe skrev:
Så får du åka med dom tunga killarna i klubben

Crille skrev:
Men VaLLe Simmpsi vill ju åka riktig hoj ingen moped :D :D
så han gjode ju rätt val från början.... :tummenupp

Vilka är dom tunga killarna i klubben :confused: ,säg nu inte att du menar Kawaskaki killarna :va :va

Dom tunga gossarna kör ju SUZUKI med pulver under tanken.

Sluta nu...............glöm inte 0-200 meter 2 gånger också :yoparty

Crille skrev:
Men VaLLe gossen vi pratade om detta ju på Aros Tobak du,jag,och AC varför släppte jag gasen!!!!!!! Så vi tar i sommar igen gosse :tungan :tungan

Det är gixx problem......... vi NINJOR släpper aldrig..vinna eller försvinna.

Många försöker utmana oss NINJOR men det slutar bara på ett sätt :gnissla

Bifogat

• Whooaa%211024x768%2Ejpg.jpg
    Whooaa%211024x768%2Ejpg.jpg
    47 KB · Visningar: 48
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...