Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DjFlow skrev:2372498![]()
Det blev en 06:a till slut !!
Fyfan va fin den är !! tyvärr inga bilder, men d e GP White och ja har inge körkort än så ja fårinte köra runt mer än i kvarteret av far min..
men jag tog teorin i förrigår så nu äre bara uppkörning kvar.. ;P Ska försöka få upp bilder.. men min dator e paj så ja får se hur d går.. jävligt skönt drag fastän ja inte varit över 6k varv.. inte inkörd så ja håller mig till handboken lr va den heter.. "upp till 80 mil under 6k rpm...) jävlar va den e värdvarenda öre !!
![]()
![]()
hahah joo d klart, men asså d e bra för att vara nu i början mena jag.. ja gilla d iaf ;D haha aaru ja borde klara uppkörningen.. och på tal om håller.. kolla inlägget ja skrivit.. redan problem :SPEPPO! skrev:2372567Haha jävligt bra drag även fast du inte varit över 6k? :> Då har du inte ens kört moppe va?
Grattis som fan, en riktigt het hoj enligt mig. Klara uppkörningen och hoppas på att den håller, så har du nog gjort ett jävligt bra köp!![]()
PEPPO! skrev:2372567Haha jävligt bra drag även fast du inte varit över 6k? :> Då har du inte ens kört moppe va?![]()

PEPPO! skrev:2372567Haha jävligt bra drag även fast du inte varit över 6k? :>
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil