Ännu mer åkning för örebroare och stockholmare

Bärgren skrev:
2374374 Dricker sig redlöst berusad. Dock inte nu när jag ska köra dit, men det finns cheyer i överflöd.
As i gues. :D Men kunde jag slagga i nått hörn och hur löser man transporter?

Helvete.. Mina förbannade föreldrar skjuter upp resan IGEN. Tror inte jag får åka ditt ska försöka komma påen bra undanflykt men det blir från fredan..

prulle skrev:
2376988 Helvete.. Mina förbannade föreldrar skjuter upp resan IGEN. Tror inte jag får åka ditt ska försöka komma påen bra undanflykt men det blir från fredan..

Ok. Hoppas att du kommer:)

Mr EmCom skrev:
2381543 haha ok men då blir det väll så :) men ja ska till the dentist på torsgad (imorrn) så vi får väll åka på fredrag eller nått...
Blir fredagen för mig med. Kommer bara inte på vad fan jag ska säga till päronen tror inte sanningen funkar så bra..

Här kommer en liten update.

Jag kommer vara på Å-festen Torsdag - Lördag om jag inte somnar i nått dike. På fredagen har jag match till typ 21.00 men efter det drar jag in till E-tuna. Så du Prulle får välja om vi ska ses senare i E-tuna eller om något annat. Övernattning är det till 90% säkerhet att det går att ordna hos pärona som bor ca 2 mil utanför E-tuna.

Bärgren skrev:
2382299 Här kommer en liten update.

Jag kommer vara på Å-festen Torsdag - Lördag om jag inte somnar i nått dike. På fredagen har jag match till typ 21.00 men efter det drar jag in till E-tuna. Så du Prulle får välja om vi ska ses senare i E-tuna eller om något annat. Övernattning är det till 90% säkerhet att det går att ordna hos pärona som bor ca 2 mil utanför E-tuna.
jag å niklas kommer på fredagen å satnnar till lördag eller söndag.. kan vi sleepa hoss dig eller?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti