Ännu ett rullande blåbär...

• Thread starter Thread starter L.D
  • Start date Start date

L.D

L.D
Gick med
3 Jun 2006
Hoj
yamaha yzf600
Hej alla gladlynta! ännu en färsking bakom styret! Väder gudarna verkar äntligen ha vaknat, hoppas alla får en super härlig fortsatt vecka på vägarna

Hej & välkommen!

Vädret verkar bara bli bättre framåt helgen :banana

massa härligt folk samlade på ett o samma ställe! står att man ska skriva ngt om sig själv.. Har dessvärre inte lyckats med bedriften att få upp en bild men det kommer. Är sjuksköterska så kör med skallen annars träffar ni kanske mig på ett ställe mindre trevligt.. skaffade mc för ca 1månad sedan som jag numera lever på, ja ni vet säkert hur det är! bästa vännen väntar på att få sin, så ser ni två brudar på thunderkissar så hälsa gärna ; )

L.D skrev:
2221049 massa härligt folk samlade på ett o samma ställe! står att man ska skriva ngt om sig själv.. Har dessvärre inte lyckats med bedriften att få upp en bild men det kommer. Är sjuksköterska så kör med skallen annars träffar ni kanske mig på ett ställe mindre trevligt.. skaffade mc för ca 1månad sedan som jag numera lever på, ja ni vet säkert hur det är! bästa vännen väntar på att få sin, så ser ni två brudar på thunderkissar så hälsa gärna ; )

Tjipp & välkommen! :)

Sen tycker nog några av oss pöjkar/män om att bli omhändertagna av söta små :nurse så råkar vi hamna där och inte har råkat ut för något värre så är det inte hela världen. :hihi

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back