Ännu ett missfoster...

Rundningsmärke skrev:
Vilken sorglig ursäkt till människa:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,744424,00.html

Man kanske blir extra blödig när man själv har barn, för jag blir äcklad, illamående och gråtfärdig. Flickstackaren får nog inget lätt liv. Fy fan.

/A

Det är fel på detta land....gubben hade problem som liten och inte hjälpte systemet honom.

Det borde göra honom steril och problemet vore löst istället ser de honom som en sjuk människa och måste behandlas. Hur ska man behandla en gam att inte äta lik?? Ge gamen medecin så att fågel fan blir vegetarian :kocko

Finns det inte nån liten giljoutin (stavning åt helvete) för andra ändamål än att kapa huvudet?

om inte,,,, kan ju inte va så svårt att göra en!!

Rooki skrev:
Finns det inte nån liten giljoutin (stavning åt helvete) för andra ändamål än att kapa huvudet?

om inte,,,, kan ju inte va så svårt att göra en!!

Jag skulle hellre se att du gjorde det med en gammal och sliten träsked.

Jag håller med Rundningsmärke rakt av. Man blir fruktansvärt illamående av att läsa sådant här. Det jag verkligen inte kan hänga med på är varför man inte burar in "Rolf" för alltid. Har man begått ett brott mer än 2ggr eller en andra gång, då anser jag att då ska man sitta inne ett bra tag. För är man så korkad att man inte hajar första gången då är det slutlekt andra.

Hade mina barn drabbats av våldtäcktsmän eller pedofiler så hade jag förmodligen varit den första som satt ett skott i huvudet på dom. Alternativt fixat så dom blev utsläppta bland "övriga" interner och inte fick sitta bland sina egna.

Blir så jäkla besviken på Sveriges regering när är jag läser sånt här! Hade Sveriges brottslingar fått ett ordentligt straff så kanske det hade avskräck lite att begå heska brott, men nejdå! Slå ihjäl din farsa så låser vi in dig där du får bättre mat än våra skolbarn, betalt arbete och diverse utbildningar, och Svensson får stå för kalaset! Våldta grannens 14-åriga dotter, ingen fara, du är ju psykist sjuk. Ett par år med lite roliga piller så mår du bättre sen din lilla stackare. Att grannens dotter sen tog livet av sig, det var väl inget vi kunde hindrat??

Rundningsmärke skrev:
Vilken sorglig ursäkt till människa:

När jag läste rubriken trodde jag att din fru fött erat andra barn. Jag har sett i din profil tidigare att det var påväg så jag antag väl bara att du hade lite bisarr humor. Vilket missförstånd va?

men vad är de för jävla morsa också.. som träffar allehanda skumma folk.. hon borde ju ha dumpat knarkaren eller va de va å tatt barnen :/

Jag har precis som med vad-han-nu-hette som dödade Helén svårt att avgöra var i ansvaret ligger:

Rolf, 51, växte upp på barnpsykiatrisk klinik, fosterhem, barnhem och ungdomsvårdsskola.

Konstigt att han blev fucked. :brynad

Kan inte låta bli att citera Fredrik Reinfeldt:
"Vi har ingen ansvarskultur i Sverige"

-Nej, det är för jäkla tydligt faktiskt.

Markus skrev:
Jag har precis som med vad-han-nu-hette som dödade Helén svårt att avgöra var i ansvaret ligger:

Rolf, 51, växte upp på barnpsykiatrisk klinik, fosterhem, barnhem och ungdomsvårdsskola.

Konstigt att han blev fucked. :brynad

Kan inte låta bli att citera Fredrik Reinfeldt:
"Vi har ingen ansvarskultur i Sverige"

-Nej, det är för jäkla tydligt faktiskt.

Ulf Olsson, what a fuckhead.

Men ansvar då. Vilka är "vi"?

Halogen skrev:
.

Men ansvar då. Vilka är "vi"?

I Reinfeldt-citatet? Han syftade på Partiet. Men det är nästan lika applicerbart i hans egna led. Ingen är ansvarig för någonting i det här landet verkar det som, tjänstemännen hänvisar automatiskt till att de inte vill uttala sig förrän eventuell utredning är klar, och när den är klar så påstår de sig ta till sig av kritiken och ministrarna är livrädda för att bli anklagade för ministerstyre.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra