Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*Superlight* skrev:Word....
*Superlight* skrev:....Med HondaklubbenStark jobbat av dom
.....
Annars hade det blivit riktigt pinsamt*Superlight* skrev:Ja tack gode gud för det![]()
Zmurfen skrev:Annars hade det blivit riktigt pinsamt![]()
*Superlight* skrev:
Ducati Girl skrev:Tur att man är tjej.........![]()
![]()
*Superlight* skrev:Dom första körningarna listade, 500kr heldag alltid, tjejer kör gratis(gäller ju inte mig, men vissa andra)
![]()
http://photos1.blogger.com/blogger/5574/2180/1600/P1280002.jpg
TouchMan65 skrev:Kan ju inte hjälpa att jag råkar somna när jag läser ointresanta saker juuh!![]()
![]()
![]()
![]()
TouchMan65 skrev:Om jag inte förnekar min kvinnliga sida, får jag oxo köra gratis??![]()
*Superlight* skrev:![]()
![]()
.....oj jag lider nog av samma åkomma
![]()
Japp DU behöver bara en Ducce, sen kan du se det som klart![]()
Ryck två tändkablar så är du i hamnTouchMan65 skrev:Attans oxo, visste de va något som saknades.....så min FJR passar inte in där menar du??![]()
pjohan skrev:Ryck två tändkablar så är du i hamn![]()
![]()
pjohan skrev:Ryck två tändkablar så är du i hamn![]()
![]()
Samt fylla kopplingen men småskruvar för det "rätta" soundet av något som håller på och skramlar sönder...TouchMan65 skrev:Att jag inte tänkte på de!![]()
Sedan ska jag väl låta hojen vara på verkstad 75% av tiden oxo....eller?![]()
*host*Sydskanesemse*Host**Superlight* skrev:Ingen som vill ta tag i jappsåkandet mer än ni själva va?
Tänk så många gratis bandagar du hade fått om du hade haft en Ducce...CorbenDallas skrev:*host*Sydskanesemse*Host*
Kanske skulle lägga som förslag på årsmötet att Ducatifjöntarna borde lämna plats för japsar eftersom dom ändå har så många körningar att tillgå...
Maverick_ou812 skrev:Tänk så många gratis bandagar du hade fått om du hade haft en Ducce...
Du brukar ju köra som en kärring...![]()
![]()
Vet jag inget om, jag har inte fått igång min än.Zilversurfer skrev:Tänk så många timmar ni får spendera i garaget bara för ni kör Ducce.
:cornTouchMan65 skrev:Att jag inte tänkte på de!![]()
Sedan ska jag väl låta hojen vara på verkstad 75% av tiden oxo....eller?![]()
pjohan skrev:Samt fylla kopplingen men småskruvar för det "rätta" soundet av något som håller på och skramlar sönder...![]()
CorbenDallas skrev:*host*Sydskanesemse*Host*
Kanske skulle lägga som förslag på årsmötet att Ducatifjöntarna borde lämna plats för japsar eftersom dom ändå har så många körningar att tillgå...
Maverick_ou812 skrev:Tänk så många gratis bandagar du hade fått om du hade haft en Ducce...
Du brukar ju köra som en kärring...![]()
![]()
Zilversurfer skrev:Tänk så många timmar ni får spendera i garaget bara för ni kör Ducce.
pjohan skrev:Samt fylla kopplingen men småskruvar för det "rätta" soundet av något som håller på och skramlar sönder...![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |