Ännu en tråd om "tjejproblem"..

Fotrally skrev:
Själva fartyget å cheferna var det inte så mkt att klaga på men, vissa nötter ombord!

Vad jobbar du på för båt?

Kapten på M/S Sunnanvik.

honkiie skrev:
I'll tell you what I'd do, man, two chicks at the same time, man.

That's it? If you had a million dollars, you'd do two chicks at the same time?

Damn straight. I always wanted to do that, man. And I think if I had a million dollars I could hook that up, cause chicks dig a dude with money.

Well, not all chicks.

Well the kind of chicks that'd double up on a dude like me do.

Good point.

Office Space

HanneZ skrev:
Själv gick jag från lillasyrra till storasyrra. Den enda som hade problem med det va farsan :D

Hahaha detta måste vara ett av årets roligaste inlägg 2005?

Jag förstår vad du menar alltså. Träffade du lillasyrran ofta sen eller kändes inte det konstigt?

Mackz skrev:
Hahaha detta måste vara ett av årets roligaste inlägg 2005?

Jag förstår vad du menar alltså. Träffade du lillasyrran ofta sen eller kändes inte det konstigt?
Nja mja de va la rätt lugnt. De första va ganska kortvarigt. Läs tråden om saker man inte ska säga i sängen! hehe

Thermal skrev:
Har du också reagerat på lärarinna/sjuksköterske ration i förhållanden med sjöfolk? Undrar vad det beror på.
En och annan sjöbuse har kanske pluggat i Kalmar? Där finns t ex Sjösjukan - en studentförening/lokal för sjöbusar och sjuksköterskor. Lärarutbildning finns också. :hihi

/fd Kalmarbo som uppskattade sjöbusarna :rodnar

Maran skrev:
En och annan sjöbuse har kanske pluggat i Kalmar? Där finns t ex Sjösjukan - en studentförening/lokal för sjöbusar och sjuksköterskor. Lärarutbildning finns också. :hihi

/fd Kalmarbo som uppskattade sjöbusarna :rodnar

Jo jag vet, pluggade själv i Kalmar. :) :fyllisar

Just sjöbefäl och sjuksyrrorna gick ju rätt bra ihop. Som sjöbuse var man ju "persona non grata" hos den övriga högskolan, det var väl samma med syrrorna.

Nja, så illa var det väl inte? Jag och mina väninnor tyckte sjöbusarna var rätt trevliga och vi är inte sjuksköterskor.:)

Pluggade oxå sjöbefäl i Kalmar.
Sjuksköterskorna var bäst. Mer frigorda än lärarstudenterna :rodnar
Jisses vilka minnen som kommer fram nu :)

Vill Minnas att vi hade samma kårlokal

HanneZ skrev:
Oftast när jag ändrar mig så skriver jag inget alls...
Du lurar min ignore. Vet du det?

Kapten Blåskägg.

Vart är du ?
Lite råd från en sjöman nu :corn

HanneZ skrev:
Va? :confused:

Chirre skrev:
Pluggade oxå sjöbefäl i Kalmar.
Sjuksköterskorna var bäst. Mer frigorda än lärarstudenterna :rodnar
Jisses vilka minnen som kommer fram nu :)

Vill Minnas att vi hade samma kårlokal
Jo, ni delade kårlokal med syrrorna. Dessutom kom ni in på "oss andras" lokal. Orättvist...

Men för att spåra tillbaka tråden till början:
Mackz! Håller med övriga. Bryt kontakten med tjejen. Sätt dig inte i kompisträsket. Det blir du bara olycklig av. Och för allt i världen - ge fan i att hämnas genom att sätta på någon av hennes tjejkompisar. Det är bara dumt, omoget och taskigt mot kompisen (om du inte verkligen är intresserad av kompisen alltså). Dessutom blir du förmodligen stämplad som skitstövel av både exet och övriga tjejer i bekantskapskretsen.

Thermal! Har inget råd egentligen. Antingen får det vara slut nu och du spar det som ett fint minne. Eller så försöker ni fortsätta, men förutsättningarna är väl inte direkt optimala s a s. Den naiva optimisten säger att kärleken övervinner allt. Den negativa realisten säger att det är kört.

Maran skrev:
Thermal! Har inget råd egentligen. Antingen får det vara slut nu och du spar det som ett fint minne. Eller så försöker ni fortsätta, men förutsättningarna är väl inte direkt optimala s a s. Den naiva optimisten säger att kärleken övervinner allt. Den negativa realisten säger att det är kört.

Jo, förutsättningarna är ju inte de bästa. Man får väl vara realist, men med hopp. Hon är ju ändå den som nog har fått mig att inse att alla tjejer nog inte är hårda, kalla, beräknande och med ett svart inre.

Jaha, nu börjas det igen.... -Vore trevligt om du kunde ringa när du har tid ikväll...puss puss å sånt. OHHHHHHHHHHHHHHHHH BLIR PRILLIG!!!

Ursäkta att jag förpestar forumet...men det känns bra att skriva av sig....

FACK FACK FACK..... :huvet :huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...