Fotrally skrev:Själva fartyget å cheferna var det inte så mkt att klaga på men, vissa nötter ombord!
Vad jobbar du på för båt?
Kapten på M/S Sunnanvik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fotrally skrev:Själva fartyget å cheferna var det inte så mkt att klaga på men, vissa nötter ombord!
Vad jobbar du på för båt?
honkiie skrev:I'll tell you what I'd do, man, two chicks at the same time, man.
That's it? If you had a million dollars, you'd do two chicks at the same time?
Damn straight. I always wanted to do that, man. And I think if I had a million dollars I could hook that up, cause chicks dig a dude with money.
Well, not all chicks.
Well the kind of chicks that'd double up on a dude like me do.
Good point.
Jag tänkte skriva nånting skojigt/äckligt men jag avstod.HanneZ skrev:Själv gick jag från lillasyrra till storasyrra. Den enda som hade problem med det va farsan![]()
Oftast när jag ändrar mig så skriver jag inget alls...honkiie skrev:Jag tänkte skriva nånting skojigt/äckligt men jag avstod.
Så kan man göra.HanneZ skrev:Oftast när jag ändrar mig så skriver jag inget alls...
HanneZ skrev:Själv gick jag från lillasyrra till storasyrra. Den enda som hade problem med det va farsan![]()
Nja mja de va la rätt lugnt. De första va ganska kortvarigt. Läs tråden om saker man inte ska säga i sängen! heheMackz skrev:Hahaha detta måste vara ett av årets roligaste inlägg 2005?
Jag förstår vad du menar alltså. Träffade du lillasyrran ofta sen eller kändes inte det konstigt?
En och annan sjöbuse har kanske pluggat i Kalmar? Där finns t ex Sjösjukan - en studentförening/lokal för sjöbusar och sjuksköterskor. Lärarutbildning finns också.Thermal skrev:Har du också reagerat på lärarinna/sjuksköterske ration i förhållanden med sjöfolk? Undrar vad det beror på.
Maran skrev:En och annan sjöbuse har kanske pluggat i Kalmar? Där finns t ex Sjösjukan - en studentförening/lokal för sjöbusar och sjuksköterskor. Lärarutbildning finns också.![]()
/fd Kalmarbo som uppskattade sjöbusarna![]()
Polskor?Maran skrev:Nja, så illa var det väl inte? Jag och mina väninnor tyckte sjöbusarna var rätt trevliga och vi är inte sjuksköterskor.![]()
Han va singel!UrbanTiger skrev:Klart gubben blev orolig så du belägrade halva familjen på ett par dagar. Mest orolig var han nog för om nästa offer skulle vara han själv eller tanten![]()
Va?HanneZ skrev:Polskor?
Jo, ni delade kårlokal med syrrorna. Dessutom kom ni in på "oss andras" lokal. Orättvist...Chirre skrev:Pluggade oxå sjöbefäl i Kalmar.
Sjuksköterskorna var bäst. Mer frigorda än lärarstudenterna![]()
Jisses vilka minnen som kommer fram nu![]()
Vill Minnas att vi hade samma kårlokal
Maran skrev:Thermal! Har inget råd egentligen. Antingen får det vara slut nu och du spar det som ett fint minne. Eller så försöker ni fortsätta, men förutsättningarna är väl inte direkt optimala s a s. Den naiva optimisten säger att kärleken övervinner allt. Den negativa realisten säger att det är kört.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |