Ännu en tjej här..

• Thread starter Thread starter Määp
  • Start date Start date
Stålbrand skrev:
Jag syftade faktiskt på båda parter och den nyansfulla parnignsdans som således ägde rum! :hihi

men men sånt man får ta om man är singel o kör hoj!

Hrrm.. Vill väl inte riktigt hålla med, men för all del. :tungan

Jonathan skrev:
Har du mindre tur stannar det vid en K50 :gnissla

Är väl mer än du får iaf
:hihi :hihi

Björn ge dej inte nu jag måste ju ha någonstans att göra av tjejen i sommar så du får ligga i så kan dom ju sitta och sticka lr knyppla på tävlingarna så vi kan ladda i god ro :fyllisar

björn.e skrev:
Allt jag vill är ju bara att :a

Sitt då bara kvar på tåget när det passerar Malmö. I Köpenhamn finns en hel del bordeller, där kommer du säkert få GÖKA så mycket du vill ...

Gottis skrev:
Är väl mer än du får iaf
:hihi :hihi

Björn ge dej inte nu jag måste ju ha någonstans att göra av tjejen i sommar så du får ligga i så kan dom ju sitta och sticka lr knyppla på tävlingarna så vi kan ladda i god ro :fyllisar

Nop nu var det inge kul längre folk börjar ju tro att detta är ett allvarligt samtal, vill inte förstöra mitt fina ryckte här inne :huvet

björn

björn.e skrev:
Nop nu var det inge kul längre folk börjar ju tro att detta är ett allvarligt samtal, vill inte förstöra mitt fina ryckte här inne :huvet

björn

Vilket rykte som den snabbaste sen magnus uggla i sängen :D :D :pannkyss

Määp skrev:
Det var det jävligaste. Jag är rena skönhetsdrottningen så inga jäkla kassar här inte. Åtminstone inte på mig. :hihi Betalar du bara för tåget så..

Han glömde porrtidningen och yoghurten på ryggen om man ska sjunka riktigt lågt men det behövs verkligen inte i detta fall :pannkyss

Stålbrand skrev:
inte viste jag att detta va en datingsida :3freak

men men som sagt, fler miniknuttar e väl adrig fel.. :hihi

Det var en gång två föräldrar som ägnade sig åt lite sex. Sonen kom in i rummet mitt under akten och frågade vad dom höll på med.
-Jo, svarade dom. Vi gör små, små barn.
+Jaha, sonen nöjde sig med det och gick iväg.

Dagen efter så såg mor och far något väldigt konstigt. Sonen stod och juckade mot pappas avgassystem på motorcykeln.

-Vad gör du?! Utbrast pappan.

Sonen svarar lite lugnt...

+Jag gör små, små motorcyklar...

Grrrooov skrev:
Han glömde porrtidningen och yoghurten på ryggen om man ska sjunka riktigt lågt men det behövs verkligen inte i detta fall :pannkyss

Misstänker komplimang här och tackar. :)

Grrrooov skrev:
Det var en gång två föräldrar som ägnade sig åt lite sex. Sonen kom in i rummet mitt under akten och frågade vad dom höll på med.
-Jo, svarade dom. Vi gör små, små barn.
+Jaha, sonen nöjde sig med det och gick iväg.

Dagen efter så såg mor och far något väldigt konstigt. Sonen stod och juckade mot pappas avgassystem på motorcykeln.

-Vad gör du?! Utbrast pappan.

Sonen svarar lite lugnt...

+Jag gör små, små motorcyklar...

På något sjukt sätt är det bara himla gulligt.. :hihi

rookie skrev:
En del roliga människor, en del dåliga raggförsök? Förstår problemet...har det precis likadant... :tungan

De flesta dåliga raggningsförsöken är ju dock rätt roliga. :tungan Men vi har det inte lätt, vi stackars små Malmöiter.. Tur vi har varandra. :fyllisar :D

Määp skrev:
Misstänker komplimang här och tackar. :)

På något sjukt sätt är det bara himla gulligt.. :hihi

Javisst är det en komplimang.

Var tvungen att dra en liten historia bara som jag tyckte passade in i ämnet.

Määp skrev:
De flesta dåliga raggningsförsöken är ju dock rätt roliga. :tungan Men vi har det inte lätt, vi stackars små Malmöiter.. Tur vi har varandra. :fyllisar :D

Vänta bara tills du blivit forumifierad så får du se hur lågt du hamnar på försöken och då kommer du åt en stor grupp människor också. :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti