Drakkvinnan
Ny medlem
Mc olycka i Jordbro industriområde i kväll ! Man svårt skadad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Drakkvinnan skrev:2261352Mc olycka i Jordbro industriområde i kväll ! Man svårt skadad.
the blue skrev:2261859på tv imorse sa dom att en mc förare omkom i jordbro hade kört in i en stolpe, hoppas det inte stämmer.
Skönt att höra att han inte hade avlidit iaf!TomasG skrev:2261940Det stämmer inte...
Han opereras just nu...
Det var en R1:a han körde av med. En kompis till mig
Har inte hört alla detaljer än, men det jag har hört är bla. dubbla benbrott, axeln ur led osv...
Han brukar vara här på sporthoj o läsa men vet inte om han är såå aktiv skribent...
TomasG skrev:2261940Det stämmer inte...
Han opereras just nu...
Har inte hört alla detaljer än, men det jag har hört är bla. dubbla benbrott, axeln ur led osv...
Han brukar vara här på sporthoj o läsa men vet inte om han är såå aktiv skribent...
Skönt att höra!robert77 skrev:Han kommer klara sig![]()
sandstream skrev:men är det inte rätt vanligt att folk träffas där för att träna bakhjul, stoppies osv?
sandstream skrev:2262135Skönt att höra!
Nu kanske jag är ute på djupt vatten eftersom jag inte känner till Jordbro och vart industriområdet ligger men är det inte rätt vanligt att folk träffas där för att träna bakhjul, stoppies osv?
Någon som vet hur olyckan gick till?
TomasG skrev:2261940Det stämmer inte...
Han opereras just nu...
ööh... vad ska jag lära mig? att det gör ont att köra in i en stolpe?? isf så har jag lärt mig det och rekomenderar folk härifrån att inte göra detsamma för det kan göra lite ont.TwinSucker skrev:2261984Skönt att höra att han inte hade avlidit iaf!
Det är precis utanför mitt jobb så jag misstänker att vakten hade första parkett...
Hoppas att han kryar på sig fort och lär sig läxan![]()
//TwinSucker
robert77 skrev:2262073kompis här också
hörde att det rörde sig om dubbla lårbens brott
Han kommer klara sig![]()
ska hälsa på honom om nån dag får vi se hur det ligger till
R1 danne skrev:2305275
ööh... vad ska jag lära mig? att det gör ont att köra in i en stolpe?? isf så har jag lärt mig det och rekomenderar folk härifrån att inte göra detsamma för det kan göra lite ont.![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |