Ännu en olycka (Sthlm)

mm

iaf ingen svängningsolycka typ pang å bom död på direkten, skönt att han lever å hoppas inte skadorna var för allvarliga.

Mellan Ösmo och Sorunda så finns ju bara en skarp höger och om han kört av där så är det i alla fall bara ett fält nedanför och inga träd, stenblock eller annat livsfarligt att krocka med.

Jag vet vilken kurva det är.
Det är ett TON grus i den kurvan, precis där man vill lägga cykeln för en sväng.
Idioterna på VV har efter de la ny asfalt vräkt ut något jävla gult grus längs vägkanten, och det har samlats en sträng precis mitt i svängen. :(

// Viper

Hightuned skrev:
Mellan Ösmo och Sorunda så finns ju bara en skarp höger och om han kört av där så är det i alla fall bara ett fält nedanför och inga träd, stenblock eller annat livsfarligt att krocka med.

Viper skrev:
Det är ett TON grus i den kurvan, precis där man vill lägga cykeln för en sväng.
Idioterna på VV har efter de la ny asfalt vräkt ut något jävla gult grus längs vägkanten, och det har samlats en sträng precis mitt i svängen. :(

// Viper

Ring och be dom sopa eftersom du vet vilken kurva det är?

Viper skrev:

// Viper

Dom verkar köra med det där gruset överallt nu är nåt slags slitlager som skall "strös" ut på vägarna och sedan "köras" in av bilisterna men det tar ju en stund. Ska tydligen hjälpa till med avrinningen oxå. Har man tur är dom ut och sopar upp det överblivna gruset.

Så se upp överallt gruset ligger där man minst anar det.
Titta bara på hur många som klotat bara i år pga det där förba***de gruset?!?!?! :fakta

Är det nån som hört nåt annat om detta förödande grus??

Undrar vart det hände, för aska by ligger inte mellan Ösmo och Sorunda, utan mellan Sorunda och Rosenhill.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back