Ännu en nykomling..

Glöd

It´s time to burn
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Haninge
Hoj
Suktar efter en ninja
Jahapp så var man fast här då.... :Bugar
Får se vart det här leder..=)
Well... what can I say...? :va

Enjoy
 
Välkommen!

Jaha, då har du och prowler hittat hit.
Se nu till att skaffa kortet så kan vi åka ut och åka medans prowler sitter hemma och planerar dekaltrim till shoppingvagnen. :tummenupp
 
NoPinky skrev:
Välkommen!

Jaha, då har du och prowler hittat hit.
Se nu till att skaffa kortet så kan vi åka ut och åka medans prowler sitter hemma och planerar dekaltrim till shoppingvagnen. :tummenupp

Hehe nu ska vi inte vara så.
Jag har juh börjat planera mc-kort nu.. Bara fixa till bilen och sälja den.
 
Last edited:
prowler skrev:
Jag har juh börjat planera mc-kort nu.. Bara fixa till bilen och sälja den.
*rings in my head* - That's The Way Aha Aha A Like it Aha Aha.... That's The...... :D
 
prowler skrev:
Hehe nu ska vi inte vara så.
Jag har juh börjat planera mc-kort nu.. Bara fixa till bilen och sälja den.
Enligt en säker källa så är det ingen bil, utan en motoriserad shoppingvagn... :hihi
 
NoPinky skrev:
Välkommen!

Jaha, då har du och prowler hittat hit.
Se nu till att skaffa kortet så kan vi åka ut och åka medans prowler sitter hemma och planerar dekaltrim till shoppingvagnen. :tummenupp

*ler* Jaja.. nu ska vi inte vara elaka...
Måste ju iaf komma igång ordentligt med körningen innan jag tar kortet..
Och du.. Shoppingvagnen är gryyyyym :yoparty
 
granath_ skrev:
tänk att jag var tvungen att titta varifrån hon kom, & det stämmde :hihi



hej & välkommen :hej


Hmm vad var det som stämde då?? You lost me there :va

Men tackar tackar.. Man blir iaf trevligt välkomnad=)
 
prowler skrev:
Rostig dessutom, men åker fortfarande åttor runt dej :7peta
Det är klart att din bil åker åttor runt min bil. Jag har inga shoppingvagnshjul med 360´styrutlsag monterade på min bil. :arsele

Nä nu måste jag gå och knoppa, det är inte nyttigt att motionera... :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top