Ännu en ny som letar handledare

mc_wannabee

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
-
Tjenare alla!
Jag är en kille på 29 som bor i Malmö.
Är dock inflyttad från småland, så jag känner inte massor av folk direkt... och ingen som har MC.
Därför känns det lite betungande att bara behöva köra via körskola för att få den där jäkla lappen.... har kört ganska många gåner, men borde få lite mer timmar på cykel innan jag kan köra upp - eller lägga mer timmar på körskolan (kostar ju multum)!

Så snälla - finns det någon som vill hjälpa mig och bli handledare för mig :)
Hör av er!
/Conny
 
mc_wannabee skrev:
Tjenare alla!
Jag är en kille på 29 som bor i Malmö.
Är dock inflyttad från småland, så jag känner inte massor av folk direkt... och ingen som har MC.
Därför känns det lite betungande att bara behöva köra via körskola för att få den där jäkla lappen.... har kört ganska många gåner, men borde få lite mer timmar på cykel innan jag kan köra upp - eller lägga mer timmar på körskolan (kostar ju multum)!

Så snälla - finns det någon som vill hjälpa mig och bli handledare för mig :)
Hör av er!
/Conny

Har du egen hoj?
 
bissmark skrev:
Har du egen hoj?
Har faktiskt inte köpt ännu....
Är lite orolig att man känner sig lockad att övningsköra på egen hand om det står en i garaget....
men... OM - jag hade en handledare, så kunde man ju skaffa en - för då hade jag nytta av den :)
 
du är ju inte ensamm om att behöva en handledare jag bor i timrå å häller på jag har skrivning den 31/5 sen håller jag på å förhandla med en om att köpa hoj för jag har ingen än vet ej om jag ska köra nått på trafikskolan men några gånger lär det ju bli sen får jag väll hyra cykeln av dom när det blir daxx för uppkörningen men undre tiden så vill man ju ut å köra lite billigare än skolan <<< bara man få nån bra handledare så håppas det går bra för er alla som håller på å ta mckort ha en bra sommar alla det ska ja ha iaf
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top