Ännu en ny på SH...

• Thread starter Thread starter cantharis
  • Start date Start date
åter till ämnet..hur ska du öveningsköra utan hoj liksom ? eller har du fixat en men inte uppdaterat profilen ? eller är tanken att ett offer ska bistå med hojen, soppan och handledandet...i såfall..tjaa får du nog skylle dig själv att Bad Cops frågar om ligga :D

åter till ämnet..hur ska du öveningsköra utan hoj liksom ? eller har du fixat en men inte uppdaterat profilen ? eller är tanken att ett offer ska bistå med hojen, soppan och handledandet...i såfall..tjaa får du nog skylle dig själv att Bad Cops frågar om ligga :D

körskola kanske?:7peta

körskola kanske?:7peta

Duhhh..och för det behöver man leta handledare på SH för ? Hur funkar det med körskola egentligen...kommer man dit med sin handledare och får övningsköra på deras hoj ?

Duhhh..och för det behöver man leta handledare på SH för ? Hur funkar det med körskola egentligen...kommer man dit med sin handledare och får övningsköra på deras hoj ?

hörrö, har du fått ett kvastskaft upp i :arsele ida eller??

bara för man kör på skola så betyder de inte att man inte kan köra privat me, ju mer man kör desto bättre e de väl???

Last edited:

Vaknat på fel sida kanske?? hmmm

Jag går på körskola och hanledarskap har jag redan ordnat.. så du behöver inte bekymra dig för det...
Här i göteborg behöver man inte "ligga" för att få hjälp med övningskörning... här håller man ihop och stöttar/hjälper varandra :banana
Ny erfarenhet kanske, du borde pröva, man mår bra av det....

Snart e de paaaarty :fyllisar iallafall... 1 vecka kvar till WCX :)

Last edited:
hörrö, har du fått ett kvastskaft upp i :arsele ida eller??

bara för man kör på skola så betyder de inte att man inte kan köra privat me, ju mer man kör desto bättre e de väl???

Hur ska du köra privat utan hoj ? Vilket skaft skulle det vara som jag skulle få uppkörd ? Den du normalt flyger på ? :D

Vaknat på fel sida kanske?? hmmm

Jag går på körskola och hanledarskap har jag redan ordnat.. så du behöver inte bekymra dig för det...
Här i göteborg behöver man inte "ligga" för att få hjälp med övningskörning... här håller man ihop och stöttar/hjälper varandra :banana
Ny erfarenhet kanske, du borde pröva, man mår bra av det....

Snart e de paaaarty :fyllisar iallafall... 1 vecka kvar till WCX :)

*asg* ther is NO such thing as free lunch...

men det är rätt, jag är inte så solidarisk nog för att jag skulle låta en rookie lära sig köra hoj på min 1098:a eller HYM eller RS´en. Fast vad vet jag, det kanske finns riktiga gentlemän som lånar ut sin Gixxer eller Räka som de omsorgsfullt pimpat med kolfiber och Yoshiumra till ideel verksamhet *asg*. Själv skulle jag inte låna ut min hoj till en rookie även med rejält klara liggutsikter..

Nåja, det skulle då vara Gwyneth Paltrow då...

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...