Ännu en ny på SH...

• Thread starter Thread starter cantharis
  • Start date Start date

cantharis

Guest
Så vad händer här inne? Verkar vara kul här inne fast en hel del att lära sig innan man hittar överallt, det är lite som en djungel hehhe..

Här har ni en som ska ta kortet till sommar iallafall, ska bli riktigt kul att kunna hänga med på träffarna och åka ut och bara njuta av körningen o vinden :yoparty

:hojbusa

Tack =)

Ja nästa vecka är det teoriprovet som gäller.. liiiite nervöst men det ska nog gå fint tror jag...
Sen får jag ta tag i körningen.. någon som känner sig sugen på att handleda?

Hejhej & välkommen :hej
Ni båda får komma till torsdags-fikan och ragga upp handledare. Enklare att tjata på folket där skulle jag tro. :)

Tack =)

Ja nästa vecka är det teoriprovet som gäller.. liiiite nervöst men det ska nog gå fint tror jag...

Teorin är fan svårare än uppkörningen (beroende på hur mycket du kört innan av MC, moppe, cross osv såklart), men inget av det är speciellt supersvårt. Plugga teori på datorn så kommer du fixa det galant. Körningen kommer du sätta lätt med lite övning.

Good luck och välkommen!

Tack =)

Ett tips bara läs frågorna ordentligt så att du inte fastnar på svars alternativen,så kommer det säker att gå hur bra som helst.
:) :) :tummenupp :tummenupp

Vägverkets förarprov sätter man med förbundna ögon.

ALLA klarar det.

Välkommen till sällskapet! Och lycka till med kortet, sitter själv och bara väntar på uppkörningen och teorin är en barnlek! :P

Teorin är fan svårare än uppkörningen (beroende på hur mycket du kört innan av MC, moppe, cross osv såklart), men inget av det är speciellt supersvårt. Plugga teori på datorn så kommer du fixa det galant. Körningen kommer du sätta lätt med lite övning.

Good luck och välkommen!

Teorin svårare än uppkörningen? Vart har du kört upp? :rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey