Ännu en (nästan) färdig R6

vad fick du pröjsa för detta ? & hur är kvaliteten på "bilden" ?

länk till säljare ?

Hela kalaset med frakt gick på 700 riksdaler om jag inte minns helt fel. Köpte från Kina på ebay. Har inte kopplat in och kollat resultatet än. Kameran känns rejäl men lcd-displayen verkar lite "billig".

Hela kalaset med frakt gick på 700 riksdaler om jag inte minns helt fel. Köpte från Kina på ebay. Har inte kopplat in och kollat resultatet än. Kameran känns rejäl men lcd-displayen verkar lite "billig".

det var ju inte alls dyrt...

var det en privatperson eller ett företag på ebay som sålde ?
var det ett företag, så skriv gärna vad det heter

// Henke

Antar att det var någon av de miljoner fabrikerna som direkt exporterar till europa du handlare av eller? Skulle kanske dra ihop något gruppköp därifrån innan priserna stiger allt för mycket.

//Fredrik

Last edited:

Vad säger besiktningen om en såndär backkamera, kan man ersätta backspeglarna med den?

//Fredrik

Vad jag kan förstå så är det enda kravet för backspeglar på motorcyklar att de skall vara hela om de finns några. Saknar man helt så är det OK. Men det kan jag ju ha drömmt också.

En bild tagen med mobilen på den nylackade ramen. Monteringen är i full gång.

visabild.php

kommer att bli najs det där, ser fram emot att se när det är färdigmonterat. står den i ö-vik eller har du tagit upp den igen?

Den står i ö-vik så det tar lite tid att få i ordning den. Siktar på att vara klar i början av maj, får se hur det går. Då tar jag upp den till Lule och hinner med att stanna till i Umeå och kolla läget.

kommer att bli najs det där, ser fram emot att se när det är färdigmonterat. står den i ö-vik eller har du tagit upp den igen?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman