sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Chille skrev:Låna inte ut grejer till den karln. Speciellt inte i närheten av tullabron.![]()
blaha blaha.. jag är kung på hojåka och det vet du!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chille skrev:Låna inte ut grejer till den karln. Speciellt inte i närheten av tullabron.![]()
sven666 skrev:blaha blaha.. jag är kung på hojåka och det vet du!![]()
Chille skrev:Jasså? Vet jag? Jamen, va bra!
![]()
Emil_in_hifi skrev:Tänkte bara säga att det är skojigt med en sporthojsklubb i borås som motvikt till alla glidare...
Jag har för tillfället ingen hoj, inget kort heller för den delen, men hoppas att jag kan få vara med som stö(r)dmedlem kanske?
Jag jobbar på en liten mcbutik här i stan och ger gärna bra rabatt om ni behöver några prylar.
Ha det gott vänner! /Emil
Vägra vurpa skrev:Hihi, det är väldigt kul att läsa era inlägg "mot varann",
speciellt i dessa tider.![]()
Men i sommar får ni räkna med konkurrens när det gäller
kung på hojen...![]()
Syftar på mig lite kaxigt...![]()
Vänta bara tills Chille och jag drar pluggen, planar toppen o.s.v. på minisarna, så ska vi köra om Er allihopa...sven666 skrev:blir hård konkurrans VV, sure youre up for it?
chille åker ju kindereggs-moppe nu för tiden så han är ju inget hot.. jag däremot med min ofrivilliga offroadare kommer äta upp din suckisucki utan pardon (rad4 du vet)![]()
jaja nu kommer väl örjan snart och fyllesluddrar nåt om att han minsann vurpar mer än jag...tsss..
sven666 skrev:blir hård konkurrans VV, sure youre up for it?
chille åker ju kindereggs-moppe nu för tiden så han är ju inget hot.. jag däremot med min ofrivilliga offroadare kommer äta upp din suckisucki utan pardon (rad4 du vet)![]()
jaja nu kommer väl örjan snart och fyllesluddrar nåt om att han minsann vurpar mer än jag...
Vägra vurpa skrev:Men i sommar får ni räkna med konkurrens när det gäller
kung på hojen...![]()
Syftar på mig lite kaxigt...![]()
Lust for Life skrev:var väl förresten då du la dig för att vila i diket mitt under pågående race![]()
Vägra Vurpa: Ska bli ett sant nöje att se dig leva upp till ditt namn nästa säsongrekomenderar inköp av kraschpuckar
![]()
Vägra vurpa skrev:Hahaha, detta kommer bli spännande.
Ska va kaxig hela vintern,
sen när våren är här: Då skyller jag på dåliga däck,
kamkedjesträckaren väsnas, etc etc...
*hihi* Men ååååhh vilken lust jag har att dra LFL,
vem hänger med mig på bankörning i April/maj???
Du kan få köpa min istället...Chille skrev:Jag om jag får låna din hoj.
Chille skrev:Han är ofta trött, den där Sven666. För vem skulle få för sig att "vila" mitt på tullabron?
Näe, då ror jag nog att han föredrar mjuka krondiken.
Och till VV: Inte bara puckar, köp en störtbåge. Också.
Lust for Life skrev:Jag sluddrar ALLTID..............
Kraschkungen i gänget är utan tvekan Tommy
Själv kör jag helt enkelt bara otrevligt fort, kändes iallafall fort när jag&SvenINGEN666 med 0,7bars tryck i bakdäcken vobblade ifrån resten av gänget från Örby till Torestorp .............................hmm..........var väl förresten då du la dig för att vila i diket mitt under pågående race
![]()
Vägra Vurpa: Ska bli ett sant nöje att se dig leva upp till ditt namn nästa säsongrekomenderar inköp av kraschpuckar
![]()
sven666 skrev:ja fan tommy är svårt att slå asså, men han är ju här och kaxar sig så sällan..
haha det där med däcken hade jag fan glömt, vilken mardröm det va, kändes fan som hojen gick på ställ helatiden![]()
hehe är man trött så är man vet ni, bara att lägga sig en stundjag mesar inte!
![]()
non-stop skrev:Nu jävlar!!!! Nu e man på G igen! Fick tillbaka min drummellapp i helgen! Och inte ställt av hojen heller så nu blir det åka av innan blir RIKTIGT halt...![]()
Mycket att ta igeninnan
![]()
Förresten, hur blir man medlem hos den eminenta ADHD?
Har gasat runt lite med sven666 och sett honom vurpa, räcker det?![]()
Chille skrev:Du får genomföra en del "uppdrag" sen så får presidenten (Jag), godkänna dig.
non-stop skrev:Lust for Life
Kör du en kammo färgad streetfighter? zx9r?
Hade påhäng av en sån i somras mellan Varberg och Björketorp...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |