Ännu en kille.

Värst vad snabba ni är då, en karlstackare måste ju hinna få i sig lite frukost innan man kan börja slösa bort livet med att läsa på sporthoj.
Hur man får tag på en hög med hojjar? Nja jag fick mina på det tråkiga sättet, man ärver dem.

Namn Patrik Pålsson
Ålder ähh vad faen.... okej 22 host... 31 menar jag
Bor i ett hus
Status söker jobb som kung i sverige
Inkomst ibland
Bil en missipissi från japan
Hoj man kan ju titta på avataren
Snygg, jo hojen är rätt snygg :tungan
Bild tack? kommer till jul
 
PalleP skrev:
Värst vad snabba ni är då, en karlstackare måste ju hinna få i sig lite frukost innan man kan börja slösa bort livet med att läsa på sporthoj.
Hur man får tag på en hög med hojjar? Nja jag fick mina på det tråkiga sättet, man ärver dem.

Namn Patrik Pålsson
Ålder ähh vad faen.... okej 22 host... 31 menar jag
Bor i ett hus
Status söker jobb som kung i sverige
Inkomst ibland
Bil en missipissi från japan
Hoj man kan ju titta på avataren
Snygg, jo hojen är rätt snygg :tungan
Bild tack? kommer till jul

med status menade vi, Singel/upptagen...;)
 
Om du känner att du har för många motorcyklar i garaget lagrar jag gärna laverdan i mitt :) Jag kan tom ta ut den och köra till kyran på söndagar
 
Borsiin JR skrev:
Om du känner att du har för många motorcyklar i garaget lagrar jag gärna laverdan i mitt :) Jag kan tom ta ut den och köra till kyran på söndagar

Jag lånar nog nästan hellre ut min flickvän som jag inte har än Laverdan, :rofl
Och så fick orkidéen sitt svar också, gjorde två flugor på smällen s.a.s.

Till de som inte har har en laverda, skaffa en, maken till maskin 3 cylindrar som låter så man får gåshud. Och när man kör så vill den bara att man ska gasa lite till, samt att den är otroligt lättstyrd.
 
Att du saknar flickvän kan bero på laverdan jag förvarar den gärna tills du fixat flicka.

Kör du mycket classic föresten såg att du hade en forgotten suzuki? Om så är fallet är risken inte alltför enorm att du vet vem Borsiin SR är
 
PalleP skrev:
Jag lånar nog nästan hellre ut min flickvän som jag inte har än Laverdan, :rofl
Och så fick orkidéen sitt svar också, gjorde två flugor på smällen s.a.s.

Till de som inte har har en laverda, skaffa en, maken till maskin 3 cylindrar som låter så man får gåshud. Och när man kör så vill den bara att man ska gasa lite till, samt att den är otroligt lättstyrd.
Joinade Maj 2003??????!!!!! Då har du suttit och läst ett bra tag innan du vågade dig på ditt första inlägg....

Välkommen menade jag...
 
Firefly skrev:
Joinade Maj 2003??????!!!!! Då har du suttit och läst ett bra tag innan du vågade dig på ditt första inlägg....

Välkommen menade jag...

Just det, jag vet allt om alla vid det här laget. :hihi :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top