(Ännu en) Garageplats sökes...

Glooie

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
BMW R1200 GS -08
Jepp, då vart det dags, mitt nuvarande garage ska renoveras, och efter renoveringen kommer hyran höjas ganska ordentligt (med 80%!) så jag kommer inte riktigt ha råd att ha det kvar. Letar då efter garageplats, delar gärna med nån annan, mekplats behövs ej utan ren förvaring. Som det ser ut just nu kommer ja vinterförvara hojen hos mina föräldrar, men har ni en plats ledig omgående är det av intresse. Bor vid Ramberget, så på hisingen är nästan ett krav, och ju närmare Ramberget desto bättre... Släng iväg ett PM om du har nåt ledigt eller vet som är/kommer bli ledigt...

Mvh
H

Jag är så fräck att jag lånar tråden lite, samtidigt som det ursprungliga budskapet får komma upp till ytan igen.

Är det någon som har själv eller känner någon annan som har en garageplats eller plats i garage i närheten av (helst i) Jonsered där man skulle kunna få husera med maskinen och mecka iordning den inför kommande säsong? Partille kan också vara hyffsat ok. Känns som att den är lite väl långt borta där den är nu :(.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back